Shiva Amiri

Autorisasjon (2008)

Klinikk Spero AS Telefonnummer404 84 073404 84 0 ...
Luramyrveien 40 4313 Sandnes
Shiva Amiri er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Shiva Amiri

Kunskapsrik lege og flott legesenter

Hun har vært min fastlege siden legesenteret flyttet fra Vågen. Jeg tryves veldig godt med doktor Shiva og den nye senteret. De har gratis parkering plass med masse ledige plasser altid. Det gamle senteret var det vanskelig å finne fram samt måte stresse med parkeringen hele tida. Doktor Shiva er veldig flink med diagnoser. Hun følger opp og bryr seg. Anbefales på det sterkeste. Hennes pasientliste er altid full siden hun er papulær men sjekk hver dag så blir det ledig av og til siden noen flytter etc. Hun har lovet å åpne listen med 50 før sommer. Jeg ønsker å registrere mine venner og familie hos henne.

Anbefales!

Dr. Amiri er nok til tider "distre" kan det virke som, men hun er en klok og dyktig lege som tar deg på alvor. Burde nok satt seg bedre inn i nye pasienters diagnoser/medisinlister men utover det oppfatter jeg henne som en omsorgsfull og kunnskapsrik lege.

Hun må være mer høflig og serviceinstilt

Shiva ligner ganske flink. Men når jeg har vært hos henne har hun vært irritert og utålmodig. For å være lege må man være høflig og serviceinstilt.

God og grundig lege

Flink lege som eg opplever ser og lyttar til meg som pasient. Ho tek seg som regel tid til å forklare grundig og forståeleg. Likevel kan eg nokre gonger oppleve at ho verkar noko stressa.
Ho følgjer pasienten godt opp: var hos henne ein gong med skade i arm. Nokre dagar etter at eg hadde vore der, ringte ho meg for å høyre korleis det gjekk og ville ha meg inn til ny time for kontroll.

Anbefales ikke

Denne damen kunne ikke brydd seg mindre om sine pasienter, hver eneste gang har jeg opplevd det samme. Sikkert utrolig dyktig og kunnskapsrik lege, men mangler ærlig og åpen kommunikasjon.
Hun hadde ikke mulighet til å fikse alle problemene mine under 15min, derfor måtte jeg velge hvilken sykdom eller problemet var verst.
I steden for å sende meg videre til å bli undersøkt av en annen spesialist, får jeg svaret ang. konstant hodepiner: drikk mer vann!