Ulrika Christina Berglund

Autorisasjon (2017)

Ulrika Christina Berglund er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ulrika Christina Berglund

Verdens beste fastlege

Jeg har hatt Ulrika som fastlege i nesten to år, og jeg har aldri opplevd å føle meg så sett og hørt hos noen lege tidligere. Hun tar seg god tid, er hyggelig og viser at hun virkelig ønsker å hjelpe. Hun har støttet meg igjennom både kjærlighetssorg og prolaps. Anbefaler Ulrika på det sterkeste. - Jente (26)

Beste fastlegen!

Beste fastlegen jeg har hatt. Tar seg god tid, lytter, stiller gode spørsmål. Virker genuint interessert i hvordan pasienten har det og faglig kompetent. Har hjulpet meg masse, og anbefales på det sterkeste!

Beste legen

Hører nøye etter hva du sier og tar deg seriøst. Hjalp meg drastisk i å håndtere plager jeg har hatt i nesten ti år, på 1 legetime. Jeg har dyp takknemlighet for hun. Hun delte sin forståelse med meg, som for meg var sentralt og respektfullt.

Medmenneskelig og fagligdyktig

Forståelsesfull og dyktig lege som tar pasienten på alvor. Spesielt ved psykiske problemer. Kan varmt anbefale henne!

Dyktig og super lege

Jeg har vært hos Ulrika 4 ganger nå og er kjempe fornøyd . Hun oppleves tilitsvekkende og fagelig dyktig.Føler meg virkelig Vellkommen og hun bryr seg om min helse. Hun tar seg tid og er ikke stressende på meg som pasient.Jeg håper å ha henne som fastlege i mange år.Hun har hjulpet meg med vesentlige problemmer allerede.