Ulrika Christina Berglund

Autorisasjon (2017)

Ulrika Christina Berglund er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ulrika Christina Berglund

En hverdagshelt i hvit legefrakk

Ulrika er en dyktig lege med en fantastisk omsorgsevne. I en vanskelig periode ble jeg møtt av en lege som tok seg tid til å lytte, legge til rette og som tok meg på alvor. Ulrikas håndtering av min situasjon skulle vært tilgjengelig i håndbok og burde stå på alle legers skrivebord, her er nemlig fasit på hvordan man skal forholde seg til syke pasienter.
Tusen takk for at det finnes fantastiske hverdagshelter som deg.

Den beste legen jeg har hatt

Ulrika er en empatisk lege som alltid tar seg god tid til pasienten. Jeg får alltid hjelpen og oppfølgingen jeg føler at jeg trenger. Jeg føler meg trygg og ivaretatt hos henne, og hun er den beste legen jeg har hatt. Jeg har anbefalt henne til flere og alle er like fornøyde. De andre på legesenteret er også veldig hyggelige og jeg føler at det er relativt enkelt å komme gjennom på telefon.

Beste legen

Jeg mener Ulrika er den beste legen fordi i tillegg til å være kompetent, har hun en utrolig medmenneskelighet og sosial kompetanse. Jeg følte meg alltid hørt, sett og godt ivaretatt på hennes legetimer og fikk alltid den hjelpen jeg trengte + litt til hvis nødvendig, selv i en fullstappa kalender. Det sier litt om henne! Anbefaler henne på det sterkeste.

Beste fastlegen jeg har hatt

En fantastisk fastlege. Har hatt henne i over to år, og jeg har aldri vært så fornøyd med en fastlege. Hun ser virkelig pasienten og tar alle små og store problemer på alvor.
Anbefaler henne på det sterkeste!

Beste legen

Utrolig fornøyd. Jeg føler at jeg blir hørt og kan snakke om alt fra sykdom til psykiske plager. Jeg ser frem til å snakke med henne hver gang vi har samtale. Det eneste som jeg syns kunne ha blitt bedre var om jeg fikk lengre timer, men det er forståelig at hun har det travelt som lege.