Damir Penava

Autorisasjon (2017)

Eidsvåg Legekontor DA Telefonnummer55 39 20 0055 39 20 ...
Vollane 1 5105 Eidsvåg i Åsane
Damir Penava er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Damir Penava

Drømmelegen

Jeg er virkelig heldig som har Damir som fastlege. Han er ekstremt kunnskapsrik, tålmodig og tar seg tid til å lytte og forklare til pasientene sine. Damir er virkelig en fantastisk lege – alltid villig til å gjøre ekstra research hvis han er usikker, og han er en lege som virkelig kan stole på. Jeg kan ikke få rost Damir nok! Han har definitivt valgt riktig yrke. Selv om det kan være litt ventetid for å få time, er det helt verdt det med tanke på hvor dyktig og ettertraktet han er.

Dyktig, trygg og empatisk lege

Hatt Damir som lege i ett par år nå. Han strekker seg langt for å dekke mine behov og henviser videre når det trengs. Er trygg på sin rolle og kompetanse som lege. Omsorgsfull og empatisk, samtidig som han er effektiv. Noe ventetid for å få time, men det må forventes med en så dyktig lege.

Behagelig og trygghetsskapende

Jeg føler meg veldig heldig som har Damir som fastlege. Han har på en måte blitt en klippe for meg, som jeg ikke hadde. Jeg er trygg på at han forstår livet og kan derfor åpne meg for han. Han er ærlig og omsorgsfull og behandler sine medmennesker på en beundringsverdig måte. Han er veldig fin med barna også.

Dyktig lege

Han lytter og er interessert i pasientene. Gode mellommenneskelige egenskaper! Også veldig flink med barn. Anbefales

Rolig og tilstede

Ung, men trygg i sin praksis. Får inntrykk av at han har god oversikt og gjør research når det trengs. Henviser vider etter prosedyrer og svarer raskt på nett. Ventetid, men det er innafor rimelighetens grenser og som å forvente når han er ettertraktet.