Eidsvåg Legekontor DA

Vollane 1 5105 Eidsvåg i Åsane

Siste vurderinger av behandlere ved Eidsvåg Legekontor DA

Trygg og tillitskapende.

Lege: Regin Hjertholm Skrevet

Tillitskapende, gir god informasjon og følger opp pasienten på en ansvarsfull og betryggende måte. Som pasient føler jeg meg godt ivaretatt.

Beste legen jeg har har hatt

Lege: Sturla Gjesdal Skrevet

Kom inn med ett svakt av mange forskjellige symptomer på ms som ikke var i min villeste fantasi.
Du mistenkte dette raskt og skaffet meg time allerede på akutten dagen etterpå. Jeg husker du beroliget meg om at forhåpentligvis var det ikke no, men du hadde allerde mistenkt ms noe jeg selvsagt ikke viste. To dager etterpå fikk jeg stilt diagnosen og kom raskt igang med medisiner.
Snakket med mange ms som forteller hvor heldig jeg er at du tok meg så alvorlig med engang. Mange jeg har snakket med har det gått år før de har fått stilt diagnose. Jeg er veldig ung så takket være dine raske beslutninger vil det hjelpe min ms i mange mange år. Jeg er så takknemlig!

Flink. Og tar seg tid til pasienten.

Lege: Damir Penava Skrevet

Veldig fornøyd med Damir. Flink lege som tar seg tid til pasienten. Kan mye. Flink til å forklare og lytte.

Empatisk og trygg

Lege: Damir Penava Skrevet

Synes han virker som en god og trygg lege. Tar seg tid til deg, og vil hjelpe. Meg og samboeren min er veldig fornøyd med han.

Trygg og god nyutdannet fastlege

Lege: Damir Penava Skrevet

Jeg fikk tildelt Damir som ny fastlege og har allerede måtte brukt han en del. Føler han er trygg, god og empatisk. Han diller ikke, noe som er helt greit. Er noe ventetid, men jeg føler at det er fordi han tar seg tid. Han svarer til og med på kveld og i helg. Jeg er veldig fornøyd med min nye fastlege. Jeg føler meg trygg i konsultasjonene hans.