Solfrid Anette Anvedsen

Tlf: 52 72 29 17 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Solfrid Anette Anvedsen er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Solfrid Anette Anvedsen

Dårlig lege og sekretær

Jeg er veldig skuffet over dårlig behandling av sekretærer i resepsjon.
Når jeg komme inn på lege så forventet jeg skulle føle meg mer velkommende, men det gjorde ikke.
Solfrid er en merkelig lege som spør lite og gjør sånn at vi ikke føle oss trygg og åpne til henne.
Hun virker forskrekket med uttrykket sitt, smile lite og er lite hyggelig.

Jeg er glad jeg endelig byttet fastlege.

Problematikk rundt kronisk sykdom

Legen i seg selv er egentlig en god lege som er veldig flink. Opplever at legen har tydlig omsorg for pasientene sine men føler også at jeg ikke blir tatt alvorlig i forhold til min kroniske sykdom.
Opplever god hjelp med alt annet en min kroniske sykdom lavt stoffskifte.

Kompetansesterk Lege med det lille ekstra

Fikk time uten og ha bestilt, men etter og ha møtt opp på kontoret klokken halv 3 en ettermiddag og kom til 15 minutter etterpå, har aldrid følt meg mer komfortabel på et legekontor og følte meg ivaretatt på en utrolig bra måte og fikk en trygghetsfølelse jeg aldri har hatt før. Hun ga meg selvtillit og var en utrolig god lytter og hun skapte et godt og lærerikt miljø som igjen selvsagt førte til en god dialog og samtale. Gleder meg til neste legetime allerede da jeg følte jeg lærte mer om meg selv på en time en jeg har gjort dem siste 7 åra.

Flink

Hun er flink til å lytte og avbryter aldri (slik min forrige lege gjorde).
Føler meg ivaretatt når jeg går til henne.

Ganske god lege

Flink lege, men jeg følte meg ofte litt rart eller ukomfortabelt. Litt lang ventetid også. Ganske flink til å lytte og gi råd ellers.

Ikke fornøyd

Er ikke fornøyd med legen, og etter et og et halvt besøk (forsøkte å få en resept for urinveisinfeksjon, ventetid 2t. Og da hadde jeg ikke mulighet å vente lengre.) Når jeg forsøkte å ringe på nytt dagen etterpå fikk jeg ikke time, fordi jeg gikk fra den jeg hadde( hvem som har tid og mulighet å bli sittende på legekontoret en halv dag?!). Om urinveisinfeksjonen ikke gikk over, fikk jeg vel komme tilbake seinere.. Useriøst. Bytter jeg lege med GLEDE.
Det er ikke bare ventetiden for noe som vanligvis går kjapt andre steder, men måten hun snakker til deg.
I tillegg går hun i joggebukse...?

dårlig

Veldig lang ventetid, kan godt komme opp i 1 time. Får time 1 uke etter du har ringt inn. Føler jeg ikke blir hørt. Blir ikke tatt seriøst. Har dårlig tid til pasientene sine. En time varet i 15 min før kun være inne i 5 min. Må bestille ny time om de er flere ting du vil ta opp.

Aldri opplevd slik behandlig hos en lege før.
Om jeg skal nevne noe positivt er de at dei er flinke til og ta blodprøver.

Stolt av min lege

Jeg opplever Solfrid A. Anvedsen som ei dyktig dame.

Har forståelse for at enkelte kan føle det tar lang tid å få time, men hvis noe virkelig haster så er det alltids hjelp å få. Er det akutt krise så kontakter man jo sykehuset. Så i bunn å grunn tar alt den tid det skal ta på dette stedet.

På venterommet er det av og til en god del venting også, dette skyldes nok hennes unike evne til å lytte og undersøke grundig før hun går videre til neste pasient. Jeg har opplevd å sitte inne hos Solfrid langt lengre enn hos min forrige lege. Veldig fornøyd!

Jeg ble hørt, jeg ble trodd, jeg ble undersøkt/vurdert, jeg fikk råd/veileding, jeg fikk henvisning, jeg fikk komme tilbake ved behov.. Ja det kan trygt sies at jeg fikk all den pleien som jeg trengte.

10.10.2014 Nå går en mørk årstid i vente. Å jeg ser lyst på den takket være Solfrid Anette Anvedsen.

Du er verdigfull!

Hilsen han med 2 piercinger i øyenbrynet.

P.S. Legen min er flink med journalføring.
P.P.S. Den som venter på venterommet, venter aldri forgjeves

Anbefales ikke!

Lang ventetid, roter mye med blodprøver, frekk resepsjonist. Etter en måned bytter jeg nå Lege.

Ikke noe lege for meg

For lang ventetid.
Lite forståelse for mine plager.

Koslig lege

Hun tar seg alltid tid til å lytte, er interessert og effektiv. Ventetiden kan av og til bli lang på kontoret, men hun tar deg godt i mot og gir gode råd til spørsmål.

Min lege kan annbefales til alle og enhver !

Gir henne det beste karakter. Imøtekommende og hyggelig. Gir seg alltid god tid og er veldig flink til og lytte. Noe som jo er utrolig viktig av en fastlege. Hun er faglig flink og er det noe så sender hun meg videre til en spesialist. Om det da skulle være nødvendig. Hun er smilende og blid og svært vennlig. Og det er også de andre som er på dette legesenteret, det må jeg virkelig si og gir de min alle beste ros. Vennlig motagelse og et hei og smil gjør jo alle glade og blid. Uansett hva som måtte feile. Så dette legesenter kan jeg bare annbefale på det sterkeste og varmeste. Jeg går alltid fornøyd og med god harmoni der fra. !

Den beste legen jeg har hatt

Hun er en dyktig lege som tar seg god tid og møter deg med medmeneskelighet og forståelse; og har en faglig kunnskap som hun bruker til pasienters beste.