Solfrid Anette Anvedsen

Skåregata 92 - 4.etg- 5528 Haugesund
Solfrid Anette Anvedsen er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Solfrid Anette Anvedsen

Problematikk rundt kronisk sykdom

Legen i seg selv er egentlig en god lege som er veldig flink. Opplever at legen har tydlig omsorg for pasientene sine men føler også at jeg ikke blir tatt alvorlig i forhold til min kroniske sykdom.
Opplever god hjelp med alt annet en min kroniske sykdom lavt stoffskifte.

Kompetansesterk Lege med det lille ekstra

Fikk time uten og ha bestilt, men etter og ha møtt opp på kontoret klokken halv 3 en ettermiddag og kom til 15 minutter etterpå, har aldrid følt meg mer komfortabel på et legekontor og følte meg ivaretatt på en utrolig bra måte og fikk en trygghetsfølelse jeg aldri har hatt før. Hun ga meg selvtillit og var en utrolig god lytter og hun skapte et godt og lærerikt miljø som igjen selvsagt førte til en god dialog og samtale. Gleder meg til neste legetime allerede da jeg følte jeg lærte mer om meg selv på en time en jeg har gjort dem siste 7 åra.

Flink

Hun er flink til å lytte og avbryter aldri (slik min forrige lege gjorde).
Føler meg ivaretatt når jeg går til henne.

Ganske god lege

Flink lege, men jeg følte meg ofte litt rart eller ukomfortabelt. Litt lang ventetid også. Ganske flink til å lytte og gi råd ellers.

Ikke fornøyd

Er ikke fornøyd med legen, og etter et og et halvt besøk (forsøkte å få en resept for urinveisinfeksjon, ventetid 2t. Og da hadde jeg ikke mulighet å vente lengre.) Når jeg forsøkte å ringe på nytt dagen etterpå fikk jeg ikke time, fordi jeg gikk fra den jeg hadde( hvem som har tid og mulighet å bli sittende på legekontoret en halv dag?!). Om urinveisinfeksjonen ikke gikk over, fikk jeg vel komme tilbake seinere.. Useriøst. Bytter jeg lege med GLEDE.
Det er ikke bare ventetiden for noe som vanligvis går kjapt andre steder, men måten hun snakker til deg.
I tillegg går hun i joggebukse...?