Solfrid Anette Anvedsen

Autorisasjon (2014)

Markedet Legesenter Telefonnummer52 72 29 1752 72 29 ...
Skåregata 92 - 4. etg 5528 Haugesund
Solfrid Anette Anvedsen er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Solfrid Anette Anvedsen

Flink, lyttende og aktiv lege

Hun har alltid tid når jeg har time, og ikke sjeldent er jeg årsak til andres venting, prøver alltid få siste time...
Hun tok eget kurs opp mot mine problemer, og tror få leger gjør slikt.
Hun samarbeider godt med spesialister og NAV..
KJEMPE BRA LEGE!!

Useriøs og lite interesse for å hjelpe.

Etter rundt fem dager, fikk jeg respons på en forholdsvis hastende sak. jeg fikk en time omtrent to uker etter at jeg ble kontaktet.

Da jeg ankom, ble jeg tatt imot med lite varme, og ble bett om å sette meg ned i ventegruppa. Det så lite travelt ut og bare noen få personer satt og ventet. det så ikke særlig travelt ut. etter godt og vel en halv time ble jeg kalt inn.

Etter min erfaring med fastleger, så har de ofte noen spørsmål som de stiller etter at jeg har forklart hva mine tanker er om problemet. Solfrid derimot, var helt klart ikke interrestert.

Det virket mer som om hun ville få meg ut så fort som mulig. Hun ramset opp noen få råd om hva som kunne hjelpe, jeg hadde allerede forklart til henne at dette er noe som jeg har prøvd ut, og at det ikke har hjulpet. da sa hun et eller annet om at jeg ikke virket noe motivert nok. Hun snudde seg til pcen, skrev ut en hel budde med ark, og slapp det i fanget. Jeg fikk beskjed om å lese igjennom det og ble med det så og si kastet ut etter nakken.

Tar deg på alvor

Følger deg tett opp. Har tid til å snakke å forklare deg.
Lytter til hva problemet er Har ringt meg privat.
Anbefales.

Helt forferdelig!

Det finnes kun to ord for å beskrive denne fastlegen: Helt forferdelig. Hun avlyste en time og ba meg kontakte legevakten istedet. Ellers har jeg fått beskjed om at hun ikke vil ha meg på time og heller ikke kan fornye faste resepter. Har aldri opplevd lignende behandling tidligere.

Lite forståelsesfull

Jeg har lite erfaring med leger da jeg har hatt den samme til han dessverre pensjonerte seg og måtte bytte til ny fastlege. Jeg har i løpet av 1 år hatt to besøk hos lege Anvedsen og må si at jeg er glad det er mulig å skifte fastlege! Hun er lite forståelsesfull for psykiske plager (mine kommer av fysiske plager) så dersom du ønsker hjelp for dette så må du ikke velge denne legen. Hun er lite hyggelig og virker veldig distansert. Nesten uhyggelig. Jeg har nå skiftet fastlege som er like god og kunnskapsrik, snill og forståelsesfull som min gamle lege. Jeg anbefaler ikke denne legen til noen.