Markedet Legesenter

Telefonnummer52 72 29 1752 72 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skåregata 92 - 4.etg- 5528 Haugesund

Siste vurderinger av Markedet Legesenter

Tar deg på alvor

Lege: Solfrid Anette Anvedsen Skrevet

Følger deg tett opp. Har tid til å snakke å forklare deg.
Lytter til hva problemet er Har ringt meg privat.
Anbefales.

Hensynsfull og tillitsvekkende lege

Lege: Torleiv Kvalvik Skrevet

Har hatt Torleiv som fastlege så lenge jeg kan huske og har alltid opplevd å bli tatt seriøst. Har alltid blitt henvist til de spesialistene jeg ber om og Torleiv følger opp på en flott måte. Gjennom flere sykdomsperioder med blant annet kreft og andre mindre alvorlige sykdommer har jeg alltid mottatt god hjelp og oppfølging. Legen kan så og si alltid motta meg samme dag om man ringer tidlig og i verste fall dagen derpå. Om ikke Torleiv er tilgjengelig blir man kjapt tatt imot av de andre legene på kontoret samme dag. Personalt i resepsjonen og på labben er også hyggelige og imøtekommende og setter alltid nåla på første forsøk. Man blir også alltid tatt imot til korrekt tid, samt at undersøkelsene ikke tar i overkant lang tid. Torleiv tar seg alltid tid til å høre ut alle problemer og symptomer og setter raskt i gang med behandling.
Vil absolutt anbefale Torleiv Kvalvik!

Helt forferdelig!

Lege: Solfrid Anette Anvedsen Skrevet

Det finnes kun to ord for å beskrive denne fastlegen: Helt forferdelig. Hun avlyste en time og ba meg kontakte legevakten istedet. Ellers har jeg fått beskjed om at hun ikke vil ha meg på time og heller ikke kan fornye faste resepter. Har aldri opplevd lignende behandling tidligere.

Skuffet og frustrert

Lege: Sjur Erik Melkeråen Skrevet

Har vært pasient hos Melkeråen siden han begynte som fastlege. Opplever han som en uengasjert og ikke til stede. Dårlig til å følge opp pasienter, og komme med forslag på mulig diagnosering. Føler meg ikke tatt seriøst med mine plager. Hver gang jeg er der må jeg begynne å fortelle samme historie, da det virker som han ikke husker pasientene sine fra gang til gang. Vurderer nå å byte, da han i tillegg til alt dette sitter å gjesper under legetimen.

Noe skuffet

Lege: Sjur Erik Melkeråen Skrevet

Etter å ha hatt denne fastlegen i noen år så jeg meg nødt til å bytte. Kom raskt inn til time og var lett tilgjengelig, men var ikke flink med å gi relevant og god nok informasjon og skrev feil i henvisninger bl.a symptomer man hadde tidligere istedenfor symptomer som var aktuelle ved konsultasjonen fordi han antok ting fremfor å spør pasienten. Har man psykiske problemer bør man følge med at han faktisk skriver rett. Her må pasienten nå rydde opp i flere års rot for å få god nok helsehjelp og det burde vært unødvendig. Og fikk pasienten avslag på henvisninger så måtte pasienten selv sende klager for fastlegen ga ganske enkelt opp. Skjerpings!!