Markedet Legesenter

Skåregata 92 - 4. etg 5528 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Markedet Legesenter

Lege: Christian Veuskens Skrevet

Har vært min fastlege siden han først startet på Avaldsnes. Hyggelig og imøtekommende. Er alltid presis og bortimot ingen ventetid. Opplever dessverre alt for ofte å ikke føle meg tatt på alvor. Bekymringer kan lett bli bortforklart som normalt, som oftest med en historie om han selv eller noen i hans nære familie som har hatt dette over lenger tid uten at dette er noe å bekymre seg for. Synes det er trist å bli møtt med en slik opplevd bagatellisering av helseplager, spesielt når det gjelder barna.

Ustabil

Lege: Solfrid Anette Anvedsen Skrevet

Det mest humørsyke menneske jeg har truffet
Er flink når det gjelder rent medisinke problemer men er ikke villig til å høre på mine personlige problemer. Blir bare bedt om å gå ut av kontoret hennes. Må nå skifte lege

En bra Lege

Lege: Solfrid Anette Anvedsen Skrevet

Solfrid har vert familjens fastlæge i mange år.
Jag och min Kone synes Hun er en otroligt flink lege och en behaglig person.
Hon har alltid tid att høre på problem, och gir en god hjelp.

veldig fornøyd

Lege: Sjur Erik Melkeråen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med dr. Melkeråen. Veldig oppmerksom og omsorgsfull. Har peiling om alt jeg spører om. Alltid fornuftigе råd.

Ikke en lege jeg kommer til å gå til igjen

Lege: Christian Veuskens Skrevet

Var hos han for hudbehandling ,skulle fjerne noen synlige blodkar og et stygt kvisearr. Smilende og hyggelig når jeg kommer inn.
Siden jeg aldri har tatt laserbehandling før så spurte jeg om behandlingen var vond, fikk til svar at det ikke var vond. Deler av behandlingen var vond noe jeg ga uttrykk for. Etter behandlingen var ferdig forteller han at han selv har tatt denne laserbehandlingen og at det er vondt. Så han løy til meg.
Så var det kvisearret dett måte tas over to dager ,måten det ble gjort på var å føre en nål inn i arret for å løsne det. Første gang gikk greit ikke noe vond. Men andre gang var det ganske så smertefullt. Da jeg ga uttrykk for at det var vondt fikk jeg beskjed om at jeg innbilte meg at det var vond,og spørmål om det neste jeg kom til å innbilte meg var at jeg var gravid?
Ble helt satt ut og målløs, aldri opplevd en så ubehagelig lege før.