Markedet Legesenter

Skåregata 92 - 4.etg- 5528 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Markedet Legesenter

Respektløs og lite empatisk!

Lege: Solfrid Anette Anvedsen Skrevet

Behandler min 86 år gammel mor så arrogant og vemmelig,- mamma gruer seg til å oppsøke henne. Dårlig lytter og virker fjern. Sitter mye på pcen, med ryggen til. Hun VET at mamma har høreapparat og hører dårlig. Bryr seg lite, og viser sjelden vilje til å hjelpe. Humørsyk, blir fort sur og irritabel og får mamma til å føle seg mistrodd og lite verdt. Vil absolutt ikke anbefale Andersen!

Fantastisk

Lege: Torleiv Kvalvik Skrevet

Lytter, forstår, henviser og samtaler med deg etter hva du måtte behøve. Reflektert og flink.
Han kan virke litt "alvorlig" som førsteinntrykk, men når man lærer han å kjenne er han ikke det likevel. Jeg, mannen min og begge barna mine er veldig fornøyde.

Anbefaler ikke

Lege: Solfrid Anette Anvedsen Skrevet

Alle er forskjellige og kanskje er hun en god lege for noen, men jeg anbefaler henne ikke. Jeg ble avbrutt flere ganger og følte meg verken hørt eller ivaretatt.

Flink, lyttende og aktiv lege

Lege: Solfrid Anette Anvedsen Skrevet

Hun har alltid tid når jeg har time, og ikke sjeldent er jeg årsak til andres venting, prøver alltid få siste time...
Hun tok eget kurs opp mot mine problemer, og tror få leger gjør slikt.
Hun samarbeider godt med spesialister og NAV..
KJEMPE BRA LEGE!!

Useriøs og lite interesse for å hjelpe.

Lege: Solfrid Anette Anvedsen Skrevet

Etter rundt fem dager, fikk jeg respons på en forholdsvis hastende sak. jeg fikk en time omtrent to uker etter at jeg ble kontaktet.

Da jeg ankom, ble jeg tatt imot med lite varme, og ble bett om å sette meg ned i ventegruppa. Det så lite travelt ut og bare noen få personer satt og ventet. det så ikke særlig travelt ut. etter godt og vel en halv time ble jeg kalt inn.

Etter min erfaring med fastleger, så har de ofte noen spørsmål som de stiller etter at jeg har forklart hva mine tanker er om problemet. Solfrid derimot, var helt klart ikke interrestert.

Det virket mer som om hun ville få meg ut så fort som mulig. Hun ramset opp noen få råd om hva som kunne hjelpe, jeg hadde allerede forklart til henne at dette er noe som jeg har prøvd ut, og at det ikke har hjulpet. da sa hun et eller annet om at jeg ikke virket noe motivert nok. Hun snudde seg til pcen, skrev ut en hel budde med ark, og slapp det i fanget. Jeg fikk beskjed om å lese igjennom det og ble med det så og si kastet ut etter nakken.