Yvonne Lydia Mariadasan

Autorisasjon (2015)

Yvonne Lydia Mariadasan er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Yvonne Lydia Mariadasan

Verdens beste

En super evne til å se pasienten. Hun er direkte, forståelsesfull og proff.
Hun tar alt på alvor, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt!

Anbefales!

Har kurert helseangsten min❤️

Etter å ha byttet til Lydia har jeg endelig fått en fastlege jeg har 100% tillit til. Jeg har dårlig erfaring fra tidligere fastleger, men Lydia er annerledes. Hun husker meg og er forberedt, tar meg på alvor, viser forståelse, er varm, støttende og beroliger meg. Hun ser meg i øynene i stedet for i PC-skjermen. Hun sjekker opp mine bekymringer og henviser videre ved behov for videre utredning. Terningkast 6!!

Veldig fornøyd!

Jeg byttet til Yvonne Lydia i august 2019, dette er min første gang jeg bytter fastlege jeg opplever hun som hyggelig, varm, forståelsefull, en person jeg kan stole på, hun lytter til mine problemer og symptomer.

Dette er en fastlege jeg vil anbefale til familie og venner, hun tar deg så godt i mot å du føler at du får hjelpen du trenger.

Superfornøyd!

Byttet fastlege for 9 mnd siden, og nå bruker hele familien Lydia. Ung lege, men fortsatt faglig dyktig, empatisk og tilstede. Hun tar seg god tid, og jeg føler jeg kan stole på henne med små og store problemer. Et eks er min nesesprayavhengighet som INGEN andre leger har klart å hjelpe meg med de siste ti årene. Opplever også at hun er flink med barn. Min er vanligvis ganske skeptisk til nye mennesker, men besøk her har bare vært koselig og vi har fått hjelpen + henvisningene vi trenger. Anbefales på det sterkeste. Takk Lydia!

Godt ivaretatt

Etter å ha byttet 3 fastleger det siste halv annet året og med null oppfølging og null respekt for at mann må bruke arbeidstiden til nødvendig legebesøk. Har mine to første besøk vært en fantastisk opplevelse. Kommer inn til oppsatt tid. Oppfølging med telefon etter førstekonsultasjon og andre konsultasjon fulgt opp sammen med "spesial lege" for å gå gjennom hva som er alternative som kan gjøres. Har aldri følt meg så trygg etter et legebesøk.