Yvonne Lydia Mariadasan

Autorisasjon (2015)

Yvonne Lydia Mariadasan er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Yvonne Lydia Mariadasan

Hun er veldi flink

Hun er veldi flink. Hun vart min fastlege i Bilegen på Jessheim . Nå jeg fant henna på Strømen og på en gang sette seg på vente liste.

Veldig fornøyd!

Virkelig en god lege. Hun lytter, tar seg god tid, og ikke minst er faglig dyktig. Hun følger opp, og tar ting på alvor. Jeg føler meg godt ivaretatt hos henne.

Dårlig oppfølging

Vil ikke anbefale denne legen til noen. Hun har ikke fulgt opp saken min tilstrekkelig. Hun sendte henvisning uten å legge ved nødvendig dokumentasjon som medførte et avslag og ytterligere saksbehandlingstid. Hun oppleves som meget utilgjengelig og uprofesjonell. Jeg kommer til å bytte fastlege.

Tar ikke pasienten på alvor

Hun har aldri tid til pasienten. «Det må du ta neste gang» er ett vanlig svar fra henne. Når man tar opp noe som oppleves som alvorlig, blir det «viftet» vekk uten å forklare. Man sitter igjen med en følelse av at dersom man puster er man frisk. Ingen oppfølging, ingen spørsmål, ingen interesse. Man blir rett og slett ikke tatt på alvor!
Jeg har hatt mange leger i mitt liv, fordi jeg har flyttet en del. Dette er den desidert dårligste legen jeg noen gang har hatt.

Litt uerfaren

Veldig hyggelig, men når man er syk er man avhengig av å ha en lege som ønsker å finne ut av hva som feiler en. Så meg nødt til å bytte lege.