Yvonne Lydia Mariadasan

Autorisasjon (2015)

Yvonne Lydia Mariadasan er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Yvonne Lydia Mariadasan

En ubehagelig opplevelse

Vi opplevde henne som kunnskapsløs om de aktuelle problemstillingene. Virket heller ikke interessert i å vite noe om symptomer og sykdom.
Vi forventet å bli møtt av en lege som tar pasienten på alvor og tar imot pasienten på en vennlig måte.
Konsultasjon ble en ubehagelig og lite tillit vekkende opplevelse.

Trygg

Trygg og forståelsesfull lege,med empati. Hjelper deg når du trenger det. Jeg kan anbefale denne legen.

Skuffende

Jeg opplevde henne som uinteressert i mitt problem. Jeg ble ikke undersøkt ordentlig og følte ikke at jeg ble tatt på alvor. Vi testet en medisin som ikke ga ønsket resultat - da sa hun at det ikke var noe mer hun kunne gjøre. Hadde vi testet flere ulike metoder/medisiner over en lengre tid uten resultat kunne jeg kanskje forstått dette, men etter 1 konsultasjon så ga hun meg altså opp. Hun sa at jeg får heller gå til det private og betale selv. Jeg syntes det er sjokkerende at en fastlege føler så lite ansvar for å hjelpe/følge opp sin patient.

kjempe flink lege

Hun var min fastlege på Skårer legesenter, hadde alltid god tid, så hele mennesket. Flink og nøyaktig. Vurderer å bytte slik at hun blir min nye fastlege selv om jeg bor i Lørenskog.