Saqib Shaddiq

Autorisasjon (2011)

Legehuset AS Telefonnummer32 75 58 0032 75 58 ...
Drammensveien 16 3300 Hokksund
Saqib Shaddiq er en av 17 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Saqib Shaddiq

Nøye og effektiv!

Saqib er en dyktig og nøye lege som etter mine erfaringer hører på det man som pasient har å si. God på å kommunisere og spør mye, og kan følge opp problemstillinger fra tidligere timer. Blir henvist videre dersom det er den minste tvil om diagnose, og svarer raskt på e-konsultasjon og skriver raskt ut ny resept om noe er feil eller ikke fungerer. Samtidig som han er måteholden med resepter og antibiotika dersom det ikke er nødvendig.

Meget fornøyd.

Super.

Meget nøye-veldig hjelpsom, ordner alt nødvendig behandlinger raskt.
Meget hyggelig vesen og effektiv.

Komunikasjonsutfordringer

Mye misforståelser dessverre, som er språkrelatert tror jeg. Min erfaring gjelder primært sykemeldinger.

Manglende tilbakemelding

Opplever Saqib Shaddiq som en lege som ikke ser deg og har for liten tid til pasienten. Når man prøver å ta opp en problemstilling blir man avbrutt med at det må man bestille en ny time for å ta opp, selv om tiden satt av 20 min ikke er oppbrukt. Har også opplevd å ikke få tilbakemelding på prøver som man har tatt på privat klinikk etter hans forslag fordi det hastet. Det er rom for forbedring i moten man måter og følger opp pasientene.

Nøye og flink

Vært hos han noen ganger. Alltid følt meg forstått, han tar tak i ting og undersøker ting ordentlig.
Profesjonell.