Jatinder Pal Singh

Autorisasjon (2011)

Jatinder Pal Singh er en av 24 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Jatinder Pal Singh

Dårlig på oppfølging

Virker ikke å bry seg under konsultasjonen, og vil bare få deg unna. "Timen" varte bare 10 minutter. Viser ingen oppfølging under sykemelding slik min forrige fastlege gjorde. Sykemeldingen gikk bare ut og så er det opp til meg å bestille time på nytt eller forsøke å jobbe 100%.
Har liten interesse for pasienten, som vel bare er en som skal sørge for at han tjener penger.
Har satt meg på venteliste hos andre.

liker ikke jobben ?

Han kan mye men er lite tiljengelig og lytter ikke.
Kontoret virker kaotisk, svarer ikke på helsenorge, vanskelig med resepter etc.

Utilgjengelig og treig

Dårligste fastlegen jeg har hatt på lenge. Lang ventetid, nesten helt utilgjengelig til tross for mange ledige pasientplasser og veldig dårlig kommunikasjon.

Verst var det nok da han ikke sendte henvisning før det hadde gått 3 måneder, selv om jeg ble lovet at den skulle bli sendt samme dag som jeg var der. Jeg måtte purre mange ganger før han endelig gjorde det.

Styr unna!

Følger ikke opp

Lange forsinkelser selv ved dagens første time.
Purret opp 3 ganger for å sende henvisning uten at det ble gjort. Sist gang sa han at han hadde gjort det selv om den ikke var sendt. Jeg ringte resepsjonen og ba om at han ringte meg for å ta opp dette. Da han Ringte meg opp gjorde jeg ham oppmerksom på at de fremdeles ventet på henvisningen. Han beklaget det hele og senere fikk jeg en faktura for konsultasjon. Har skiftet lege. Synd for damene i resepsjonen er blide og gir god service.

Frekk

Mulig at legen er kunnskapsrik, men ga slettes ikke inntrykk av det i tillegg til å være nedlatende. Kalte meg rett ut overvektig som ikke var relevant for diagnosen heller. Vet ikke hva han baserte det på for han brukte ihvertfall ikke WHOs fastsatte grenseverdier for BMI (der jeg er normalvektig). Sa bestemt at han skulle sende en henvisning noe som aldri ble gjort.
Ventetiden på telefon til legekontoret kan også være ekstremt lang om de svarer i det hele tatt.