Sentrum Legepraksis

Markveien 51 9510 Alta

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legepraksis

Dårlig på oppfølging

Lege: Jatinder Pal Singh Skrevet

Virker ikke å bry seg under konsultasjonen, og vil bare få deg unna. "Timen" varte bare 10 minutter. Viser ingen oppfølging under sykemelding slik min forrige fastlege gjorde. Sykemeldingen gikk bare ut og så er det opp til meg å bestille time på nytt eller forsøke å jobbe 100%.
Har liten interesse for pasienten, som vel bare er en som skal sørge for at han tjener penger.
Har satt meg på venteliste hos andre.

Den beste legen

Lege: Nina Cecilie Ødmann Skrevet

Hatt hun som lege i over 20 år. Fantastisk lege som tar pasientene seriøst. Hun kjenner meg godt etter mange år som pasient. Gruer meg til den dagen hun slutter å jobbe.

liker ikke jobben ?

Lege: Jatinder Pal Singh Skrevet

Han kan mye men er lite tiljengelig og lytter ikke.
Kontoret virker kaotisk, svarer ikke på helsenorge, vanskelig med resepter etc.

Utilgjengelig og treig

Lege: Jatinder Pal Singh Skrevet

Dårligste fastlegen jeg har hatt på lenge. Lang ventetid, nesten helt utilgjengelig til tross for mange ledige pasientplasser og veldig dårlig kommunikasjon.

Verst var det nok da han ikke sendte henvisning før det hadde gått 3 måneder, selv om jeg ble lovet at den skulle bli sendt samme dag som jeg var der. Jeg måtte purre mange ganger før han endelig gjorde det.

Styr unna!

Tok meg ikke på alvor

Lege: Per Vidar Klemet Andersen Skrevet

Kommer med somatiske halsplager, han var mer opptatt av å forhøre seg om mine intime forhold og eventuell narkotikabruk. Tok ikke symptomene mine på alvor og nektet å undersøke meg nøye. Endte med at jeg gikk gråtende ut av rommet. Styr unna denne legen for alt det er verdt.