Sentrum Legepraksis

Telefonnummer78 45 54 6478 45 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Markveien 51 9510 Alta

Siste vurderinger av Sentrum Legepraksis

Anbefales ikke

Lege: Ingeborg Gurine Ribe Skrevet

Akademisk flink, men mangler mye på det relasjonelle. Får mennesker til å føle seg liten, og jeg anbefaler ingen å gå til henne.

En dyktig lege.

Lege: Petter Sønvisen Bye Skrevet

Hører på deg, tar deg på alvor.
Meget dyktig lege.
Sender deg vidre hvis det er noe .
Gir deg tilbakemelding raskt.

En meget dyktig lege

Lege: Nina Cecilie Ødmann Skrevet

En fastlege som tar deg på alvor. Hun følger opp blodprøver og andre henvisninger. Hun henviser raskt videre hvis det er nødvendig. Kan være noe forsinkelser, men anser det ikke som noe problem. Det viser at hun tar seg tid til pasientene. Har ingenting å utsette på min fastlege.

Ikke tilstede

Lege: Ingeborg Gurine Ribe Skrevet

Er dessverre veldig lite tilstede på jobb. Som oftest så får jeg legetime hos en annen på huset. Og det er forsåvidt positivt.
Fikk denne legen etter at den fantastiske fastlegen min slutten, og det har gjort at hun har noen veldig store sko å fylle.
Hun tar ikke noe på alvor. Lover å sende av prøveresultater, men glemmer det støtt og stadig. Håper det snart blir noen andre leger som har plass på sin liste.

Ser ikke pasienten

Lege: Per Vidar Klemet Andersen Skrevet

Denne legen var mer opptatt av å se på skjermen enn å se pasienten. Virker veldig arrogant og maktsyk. Jeg føler mine bekymringer ble avfeid av denne legen. Jeg ville styrt unna