Sentrum Legepraksis

Telefonnummer78 45 54 6478 45 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Markveien 51 9510 Alta

Siste vurderinger av Sentrum Legepraksis

Veldig skuffet

Lege: Ingeborg Gurine Ribe Skrevet

Jeg fikk tildelt Ingeborg som fastlege etter at min tidligere fastlege sluttet. Jeg har vært hos henne noen ganger nå og jeg er veldig skuffet over måten jeg blir tatt i mot på. Jeg opplever å ikke bli tatt på alvor, og at jeg ikke har fått den hjelpen jeg sårt har behov for. Der virker som om hun ikke tar seg tid til å lytte til meg, og jeg mener at dette påvirker de faglige vurderingene hun så gjør. På grunn av det ovennevnte vil jeg bytte fastlege så snart det åpner seg muligheter for det.

Styr unna!

Lege: Per Vidar Klemet Andersen Skrevet

Arrogant, frekk og maktsyk! Han lytter ikke, fanger ikke opp symptomer, og tar ikke pasienten på alvor. Styr unna!

Dessverre ikke flink

Lege: Ingeborg Gurine Ribe Skrevet

Følger boka litt formye. Kan ikke gjøre flere ting samtidig.
Lytte. Dessverre må man gjenta der man har sagt. For legen har tatt sin egen mening, da blir det støy = kommunikasjon problem.

Bytter aldri fastlege frivillig

Lege: Nina Cecilie Ødmann Skrevet

En fastlege som ser, hører å kommer med råd. Er ikke redd for å si deg i mot om hun er uenig. Men gjør det på en måte at du ikke føler deg "dum".

Eneste negative er at det stort sett er forsinkelser hos henne, men det ikke noe jeg har problemer med. For det kommer av at hun virkelig tar seg tid til deg som pasient.

Selvstendig dame

Lege: Ingeborg Gurine Ribe Skrevet

Hun har egne verdier og vet selv hva som er best som andre. Akkurat som en lege skal! Empati kommer ofte i veien når man prøver å hjelpe andre, men ikke for ingeborg! Å holde på sine egne personlige verdier er ekstremt viktig isteden for å faktisk hjelpe andre så kan man preike moral til dem 10/10 lege dette.