Sentrum Legepraksis

Markveien 51 9510 Alta

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legepraksis

Tok meg ikke på alvor

Lege: Per Vidar Klemet Andersen Skrevet

Kommer med somatiske halsplager, han var mer opptatt av å forhøre seg om mine intime forhold og eventuell narkotikabruk. Tok ikke symptomene mine på alvor og nektet å undersøke meg nøye. Endte med at jeg gikk gråtende ut av rommet. Styr unna denne legen for alt det er verdt.

Meget dyktig

Lege: Petter Sønvisen Bye Skrevet

Helt fantastisk lege, lytter å tar deg på alvor. Sjekker opp det han ikke kan svare selv på, og gir tilbakemelding veldig raskt. Tar virkelig pasienten på alvor.

Trygg og god

Lege: Synne Lofstad Skrevet

Hun ser og lytter til deg,alltid i veldig godt humør,et veldig behagelig menneske.rask og henvise deg videre om du trenger andre behandlinger.

Arrogant og nedverdigende oppførsel

Lege: Nina Cecilie Ødmann Skrevet

Alltid lang ventetid før timen, legen virker stresset. Avbryter flere ganger og virker overhode ikke interessert i å lytte. Anbefaler ikke denne legen med mindre du har et ønske om å føle deg som en tilskuer til en monolog, hvor du hverken blir hørt eller respektert.

Følger tett opp

Lege: Nina Cecilie Ødmann Skrevet

Har hatt Nina som fastlege hele livet, har alltid hatt litt helseproblematikk men det er først de siste årene jeg har hatt virkelig bruk for legehjelp jevnlig og da har Nina alltid vært behjelpelig. Hun har skrevet henvisninger i hytt og pine for meg når hun selv ser hun ikke strekker til og hun vet åpenbart hva hun skal skrive for å få fortgang i ting. Hun er en travel lege og det merkes, hun er noe surrete og er ofte forsinket, men jeg mener det er verdt det når hun er så flink ellers. Med meg har hun virkelig hatt tett oppfølging der det trengs og tar min helse seriøst. Men igjen: hun er noe surrete så det må man klare å se forbi. Det er vemodig at jeg bytter fastlege fra henne, det må sies, men må gjøres grunnet flytting og behov for lokal oppfølging.