Sentrum Legepraksis

Telefonnummer78 45 54 6478 45 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Markveien 51 9510 Alta

Siste vurderinger av Sentrum Legepraksis

Burde aldri blitt lege

Lege: Per Vidar Klemet Andersen Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan denne mannen har blitt lege, eller hvorfor han ville bli lege. Mer arrogant og maktsyk menneske skal du lete lenge etter. styr unna!!!

Meget smalt fokus

Lege: Ingeborg Gurine Ribe Skrevet

Hun tok over etter legen jeg hadde før. Fra da ble fokus flyttet fra å takle min tilstand, som var i en positiv utvikling, og over til de enkelte problemene. Preg av negativt fokus.
Anbefales kun til pasienter med svært lite komplekse problemstillinger. Vil ikke diskutere annet enn ett moment per time, og aldri snakke om sammenhengen mellom momenter.
Byttet til annet legekontor, og får endelig en helhetlig oppfølgning, samt medisiner som har fungert.

Veldig skuffet

Lege: Ingeborg Gurine Ribe Skrevet

Jeg fikk tildelt Ingeborg som fastlege etter at min tidligere fastlege sluttet. Jeg har vært hos henne noen ganger nå og jeg er veldig skuffet over måten jeg blir tatt i mot på. Jeg opplever å ikke bli tatt på alvor, og at jeg ikke har fått den hjelpen jeg sårt har behov for. Der virker som om hun ikke tar seg tid til å lytte til meg, og jeg mener at dette påvirker de faglige vurderingene hun så gjør. På grunn av det ovennevnte vil jeg bytte fastlege så snart det åpner seg muligheter for det.

Styr unna!

Lege: Per Vidar Klemet Andersen Skrevet

Arrogant, frekk og maktsyk! Han lytter ikke, fanger ikke opp symptomer, og tar ikke pasienten på alvor. Styr unna!

Dessverre ikke flink

Lege: Ingeborg Gurine Ribe Skrevet

Følger boka litt formye. Kan ikke gjøre flere ting samtidig.
Lytte. Dessverre må man gjenta der man har sagt. For legen har tatt sin egen mening, da blir det støy = kommunikasjon problem.