Sentrum Legepraksis

Telefonnummer78 45 54 6478 45 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Markveien 51 9510 Alta

Siste vurderinger av Sentrum Legepraksis

En meget dyktig lege

Lege: Nina Cecilie Ødmann Skrevet

En fastlege som tar deg på alvor. Hun følger opp blodprøver og andre henvisninger. Hun henviser raskt videre hvis det er nødvendig. Kan være noe forsinkelser, men anser det ikke som noe problem. Det viser at hun tar seg tid til pasientene. Har ingenting å utsette på min fastlege.

Ikke tilstede

Lege: Ingeborg Gurine Ribe Skrevet

Er dessverre veldig lite tilstede på jobb. Som oftest så får jeg legetime hos en annen på huset. Og det er forsåvidt positivt.
Fikk denne legen etter at den fantastiske fastlegen min slutten, og det har gjort at hun har noen veldig store sko å fylle.
Hun tar ikke noe på alvor. Lover å sende av prøveresultater, men glemmer det støtt og stadig. Håper det snart blir noen andre leger som har plass på sin liste.

Ser ikke pasienten

Lege: Per Vidar Klemet Andersen Skrevet

Denne legen var mer opptatt av å se på skjermen enn å se pasienten. Virker veldig arrogant og maktsyk. Jeg føler mine bekymringer ble avfeid av denne legen. Jeg ville styrt unna

Meget smalt fokus

Lege: Ingeborg Gurine Ribe Skrevet

Hun tok over etter legen jeg hadde før. Fra da ble fokus flyttet fra å takle min tilstand, som var i en positiv utvikling, og over til de enkelte problemene. Preg av negativt fokus.
Anbefales kun til pasienter med svært lite komplekse problemstillinger. Vil ikke diskutere annet enn ett moment per time, og aldri snakke om sammenhengen mellom momenter.
Byttet til annet legekontor, og får endelig en helhetlig oppfølgning, samt medisiner som har fungert.

Veldig skuffet

Lege: Ingeborg Gurine Ribe Skrevet

Jeg fikk tildelt Ingeborg som fastlege etter at min tidligere fastlege sluttet. Jeg har vært hos henne noen ganger nå og jeg er veldig skuffet over måten jeg blir tatt i mot på. Jeg opplever å ikke bli tatt på alvor, og at jeg ikke har fått den hjelpen jeg sårt har behov for. Der virker som om hun ikke tar seg tid til å lytte til meg, og jeg mener at dette påvirker de faglige vurderingene hun så gjør. På grunn av det ovennevnte vil jeg bytte fastlege så snart det åpner seg muligheter for det.