Erlend Nytrø Einarson

Autorisasjon (2012)

Erlend Nytrø Einarson er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Erlend Nytrø Einarson

Rotete, uinteressert.

Virker uinteressert i det jeg har å fortelle. Må mase flere ganger for å få henvisning til spesialist da tilstanden min ikke blir bedre. Rotete, vanskelig å forstå meldingene som blir sendt. Føler at penger som blir inntjent/spart er prioritert ovenfor min helse. Blir "rushet" ut av legetimen før jeg får sagt alt jeg har å si.

Virker usikker og uinteressert

Føler ikke å bli sett eller tatt på alvor når jeg beskriver hvordan jeg har det. Følger ikke opp, må ringe og ta initiativ selv. Føles litt utrygt å ha en fastlege jeg ikke har tillit til. Håpløs situasjon for umulig å få annen lege, lange ventelister. Har også utrolig lang ventetid, opptil en time.

Rotete, lite engasjert og dårlig oppfølging

Serdeles dårlig på å lytte og engasjere seg, endte med at jeg gikk veien videre i den privat sektoren for å få hjelp. Dårlig oppfølging videre og har for første gang hatt en lege som jeg ikke klarte kommunisere med og som ikke lyttet skikkelig til meg. Følte meg ikke tatt på alvor. Et serdeles dårlig inntrykk med tanke på rot og ting som flyter utover arbeidsbenken.

Lite tillitvekkende

En lege med dårlig relasjonskompetanse - kommunikasjonen er vanskelig, han virker usikker og fraværende. Flere ganger i løpet av konsultasjonen tikker inn meldinger, han ser på mobilen og er ikke helt til stede. i det hele tatt gir han lite tillitvekkende inntrykk

Rotete. Null oppfølging

Legen er vanskelig å få tak i og følger ikke opp i det hele tatt. Dårlig på å lytte og virker veldig distrahert de gangene jeg har vært der. Tar gjerne private samtaler på mobil mens du er inne hos legen. Du må selv ta ansvar for egen utredning, og da er mye av poenget med en lege borte.

Alltid forsinket, så du må regne med å vente minst 15-20 minutter etter avtalt tid på å komme inn.

Det eneste positive jeg kan si er at helsesekretærene er veldig hyggelige.