Øystein Jektnes Balle

Autorisasjon (2010)

Krossen Legekontor AS Telefonnummer51 78 95 9551 78 95 ...
Kleppelundsveien 15 4352 Kleppe
Øystein Jektnes Balle er en av 22 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Øystein Jektnes Balle

Nja

Som en tidligere sa så er dette en god lege for folk som ikke sliter med kroniske plager, dersom du sliter med kroniske plager så kan han faktisk bli irritert på deg som pasient å sammenligner dine kroniske plager med "alle" andre som funker i hverdagen, for min del så finnes det lite hjelp i han å har med det grunnlaget valgt å bytte lege

God lege, men..

Balle er en god lege som er sympatisk, bryr seg om pasienten og er den perfekte fastlegen for den "vanlige mannen i gaten".
Men for dem med kroniske tilstander, så er det utfordringer..
Har man en sak gående mot andre i helsevesenet, er det slutt på den hyggelige hjelpen fra Balle.
Tar ikke egne beslutninger, og glemmer pasienten sine behov. Der går det kun på hva tredjeparter mener, og forholder seg kun til dette..
Sliter man med kroniske sykdommer, så bør man styre unna Balle om man tidligere ikke har fått hjelp andre plasser.

Enestående

Kan bare være enig med de andre. Han er veldig omtenksom. Imøtekommende og forståelsesfull. Føler at han bryr seg, og har tid til deg.

Fantastisk

Dette er den beste legen jeg har vært hos. Han er en flink lytter, grundig, omgjengelig. Kan ikke få rost ham nok 😄

Den beste legen...etter jeg skiftet fastlege

Er den beste legen som jeg har hatt etter jeg har skiftet fastlege, og er veldig nøytral, og direkte, og er pålitelige.