Jon Øystein Friestad Bergseth

Autorisasjon (2009)

Orstad Legesenter Telefonnummer51 78 98 6051 78 98 ...
Orstadvegen 191 4353 Klepp Stasjon
Jon Øystein Friestad Bergseth er en av 22 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Jon Øystein Friestad Bergseth

Hyggelig og dyktig.

Veldig hyggelig lege som tar deg på alvor, lytter til det du har og si og tar seg god tid til å hjelpe deg.

Kunnskapsrik, empatisk og trygg.

Fantastisk lege, som ser hele mennesket. Føler meg alltid trygg og ivaretatt hos ham. Er åpen for innspill fra pasienten, og det føles som han virkelig er interessert i at akkurat jeg skal bli frisk i kropp og sjel. Videreutdanner seg til spesialist i allmennmedisin.

Denne legen er helt fantastisk!

Jon Øystein Bergseth er en lege du virkelig kan stole på. Han kan ha litt ventetid, men dersom det haster litt klarer han alltid å presse deg inn. Han behandler både store og små på en måte som gjør deg trygg. Han har alltid tid til å lytte. Han følger deg også opp uansett hva problemet er. Jeg er utrolig takknemlig for at han er legen til både meg og barna mine.

En fantastisk lege med et stort hjerte

En fantatstis lege med store kunnskaper og stor omtanke for sine pasienter.Her trenger en ikke å være redd for å stille all mulige spørsmål, du blir virkelig tatt på alvor og tillitten er stor. Han følger opp som avtalt, og en føler seg veldig trygg og ivaretatt.
Ingen skade/ sykdom er for liten eller for stor for han, og kan han ikke gi deg svar der og da så tar han kontakt med andre instanser å kommer tilbake til deg med et svar. Han er ikke redd for å henvise deg videre vist han er i den minste tvil om at dette er noe som bør undersøkes nærmere, dette er kjempe positivt. Jeg og min sønn har gått til han i flere år og kommer til å benytte han som lege så lenge som mulig😃👍

Fantastisk lege

Denne legen er bare best!
Her kan du ta opp alt som måtte plage deg, lite og stort, han tar deg seriøst og lytter uansett. Han tar seg alltid god tid, men er likevel effektiv. I tillegg har han en god og lun humor, og er et godt menneske.
Han har vært en god støttespiller de siste årene, og jeg kommer aldri (frivillig) til å bytte lege til noen andre.