Jon Øystein Friestad Bergseth

Orstad Legesenter

Orstadveien 191 4353 Klepp Stasjon
Jon Øystein Friestad Bergseth er en av 18 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Jon Øystein Friestad Bergseth

Denne legen er helt fantastisk!

Jon Øystein Bergseth er en lege du virkelig kan stole på. Han kan ha litt ventetid, men dersom det haster litt klarer han alltid å presse deg inn. Han behandler både store og små på en måte som gjør deg trygg. Han har alltid tid til å lytte. Han følger deg også opp uansett hva problemet er. Jeg er utrolig takknemlig for at han er legen til både meg og barna mine.

En fantastisk lege med et stort hjerte

En fantatstis lege med store kunnskaper og stor omtanke for sine pasienter.Her trenger en ikke å være redd for å stille all mulige spørsmål, du blir virkelig tatt på alvor og tillitten er stor. Han følger opp som avtalt, og en føler seg veldig trygg og ivaretatt.
Ingen skade/ sykdom er for liten eller for stor for han, og kan han ikke gi deg svar der og da så tar han kontakt med andre instanser å kommer tilbake til deg med et svar. Han er ikke redd for å henvise deg videre vist han er i den minste tvil om at dette er noe som bør undersøkes nærmere, dette er kjempe positivt. Jeg og min sønn har gått til han i flere år og kommer til å benytte han som lege så lenge som mulig😃👍

Denne legen er bare best!
Her kan du ta opp alt som måtte plage deg, lite og stort, han tar deg seriøst og lytter uansett. Han tar seg alltid god tid, men er likevel effektiv. I tillegg har han en god og lun humor, og er et godt menneske.
Han har vært en god støttespiller de siste årene, og jeg kommer aldri (frivillig) til å bytte lege til noen andre.

fantastisk grei og god lege,anbefales:)

Jeg er kjempefornøyd med denne legen,har hadt flere, men ingen har vært i nærheten av denne. En føler alltid å bli tatt på alvor, tar seg god tid å lytte til det en har å si. Konfererer med andre kollegar desom han er usikker selv,noe jeg syns er bra.
Lett å få telefontime om det er noe du vil prate med han om,han ringer alltid når en har bedt om det,uansett om klokken kanskje blir fire, han glemmer deg ikke.
Finner egentlig ikke ord for hvor fornøyd jeg er med denne legen.