Jon Øystein Friestad Bergseth

Orstad Legesenter

2009

Orstad Legesenter Telefonnummer51 78 98 6051 78 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Orstadvegen 191 4353 Klepp Stasjon
Jon Øystein Friestad Bergseth er en av 20 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Jon Øystein Friestad Bergseth

Lege som lytter og er kunnskapsrik.

En fantastisk lege som har fullt meg opp på en helt fantastisk måte. Gir ikke opp før "svaret" er funnet. Utstråler empati og er lyttende og reflektert.

En virkelig dyktig lege som følger opp og gir trygghet. Så takknemilig for at hele familien har fått han som fastlege. Bare gode ord å si.

Hyggelig og dyktig.

Veldig hyggelig lege som tar deg på alvor, lytter til det du har og si og tar seg god tid til å hjelpe deg.

Kunnskapsrik, empatisk og trygg.

Fantastisk lege, som ser hele mennesket. Føler meg alltid trygg og ivaretatt hos ham. Er åpen for innspill fra pasienten, og det føles som han virkelig er interessert i at akkurat jeg skal bli frisk i kropp og sjel. Videreutdanner seg til spesialist i allmennmedisin.

Denne legen er helt fantastisk!

Jon Øystein Bergseth er en lege du virkelig kan stole på. Han kan ha litt ventetid, men dersom det haster litt klarer han alltid å presse deg inn. Han behandler både store og små på en måte som gjør deg trygg. Han har alltid tid til å lytte. Han følger deg også opp uansett hva problemet er. Jeg er utrolig takknemlig for at han er legen til både meg og barna mine.