Frank Thomas Brodschøll

Autorisasjon (2006)

Frank Thomas Brodschøll er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Frank Thomas Brodschøll

En trygg og kunskapsrik lege.

Tomas er en omsorgsfull og kunnskapsrik lege som ser hele pasienten. Han fyller opp pasienten fra A til Å. Han er stort sett tilgjengelig for spørsmål og han tar alltid kontakt ang ting som angår pasienten. Rennesøy Kommune kunne ikke hatt en bedre kommunelege en ham.

Totalinntrykk

Svært imøtekommende. Hører på det jeg har å si. Tar seg god tid til meg og han forstår hvordan jeg har det. Han er en person som pasientene får tillit til.

Topp lege

Har bare vært hos han en gang, ble hørt og forklart, lett og god doctor og snakke med.

Fruen har fått han på tlf når hun har ringt legevakten og fått hjelp til meg ved flere anledninger ( jeg lider av cluster hodepine)

Han tar og ordner opp for oss så fort at jeg er den så får vite det når vi får medisiner levert på døra.
Hadde jeg kunnet valgt lege nå så hadde jeg ønsket meg inn i hans lister, forståelse full mann.

Uansett så skal han ha en STOR takk for det han ordnet for oss her på øya, ingen som klarer og sette seg inn i det jeg har med mindre mann er en av de, så takk

Veldig dyktig lege

Frank er en veldig omsorgsfull og dyktig lege. Hadde han på Øyane Legesenter. Dumt han flyttet for bedre lege kan man ikke få. Han både lytter og tar seg tid til deg som pasient. Hjelper deg gjennom hele sykdomsprosessen. Anbefales!!!

Veldig god lege

En lege som lytter til pasienten og som viser interesse.