Rennesøy legekontor

Seljebakken 4 4150 Rennesøy

Siste vurderinger av behandlere ved Rennesøy legekontor

Direkte og Flink

Lege: Lise Heidi Vaaland Dybdahl Skrevet

Tåballe som klemte på en nerve under gange har ført til både smerte og feil gange.En undersøkelse foreskrev en salve som ved noen timers bruk virket.
Mange Takk!

Kan ikke anbefales.

Lege: Lise Heidi Vaaland Dybdahl Skrevet

Jeg følte ikke at jeg ble sett eller hørt av henne. Hun tok ikke meg eller problemene mine på alvor, så jeg fikk ikke den hjelpen jeg trengte.

Forståelsesfull lege.

Lege: Trygve Gil Bjordal Skrevet

Grei og real kar.
Meget kunskapsfull.
Kan anbefales.

Beste lege

Lege: Kjersti Louise Hodne Skrevet

Kjersti førte meg trygt mot målet. Ho lyttet til meg og ho hadde kunnskapen som skulle til. Nå er jeg snart helt frisk. Takk Kjersti

Endelig en smart lege

Lege: Kjersti Louise Hodne Skrevet

Jeg har gått mellom leger for å prøve å få hjelp. Fastlege jeg har hatt før jeg søkte om å få Kjersti Louise Hodne som min fastlege har faktisk rakket meg ned og sagt at jeg vil bare høre på min egen stemme og tror at jeg er så intelligent at jeg ikke vil høre på andre. Dette sa han etter jeg hadde gått til han gang på gang og en annen lege på samme kontor, gjentatte ganger siden april 2021 etter at jeg begynte å kjenne at noe var veldig feil i kroppen og jeg fikk ikke noe gehør for noe. Man mister tålmodigheten.

Når jeg fikk 1 time hos Kjersti Louise Hodne skjønte jeg umiddelbart at her var det en lege som ville kunne hjelpe meg og hun var veldig opptatt av å høre på meg. Jeg forstod og at hun kunne tenke utenfor boksen og var svært intelligent. Noe som er en gave for oss som sliter med fysiske problemer ingen vil tro at vi har. Jeg er glad for at jeg tilfeldig måtte ta en tid hos henne og gleder meg til at hun skal være fastlegen min.