Ole Henning

Autorisasjon (2014)

Kjelsåsmyra Legesenter AS Telefonnummer934 72 050934 72 0 ...
c/o Ole Henning Midtoddveien 9C 0494 Oslo
Ole Henning er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ole Henning

Flink til å skrive henvisninger, men det er det.

Har vært hos ham en håndfull ganger nå, og timene har konsekvent gått som følger:

-Jeg blir hilst hyggelig velkommen etter å ha ventet minst 30 minutter etter avtalt tid (inkludert kl 9 om morgenen)

-Jeg beskriver problemet mitt.

-Ole sitter og skriver på pcen i noen minutter og avbryter meg hvis jeg prøver å si noe mer, tilsynelatende fordi han må konsentrere seg. Han forklarer ikke hva han driver med.

-"Jeg har henvist deg til ______. Du kan betale her, det er et henvisningsgebyr på ____."

Alt i alt får jeg altså ikke løst noe direkte hos ham, og han fungerer som et tidkrevende og fordyrende ledd i diagnotisering og behandling. Ting løser seg forsåvidt fint når man er hos spesialist, men jeg skulle gjerne hatt litt mer konversasjon om hva han som en medisinsk utdannet mener om det jeg kommer med. Kanskje han til og med kunne løst noen problemer selv?

Er nærmest aldri hos legen, og når jeg først har behov er det ingen ledige timer

Tilliten til det offentlige helsevesenet svekkes gradvis etter hver sjeldne interaksjon. Synes det er synd å bli tvunget over til det private for å ta vare på egen helse, når man allerede betaler for dette velferdsgodet.

Trygg, til å stole på

Byttet fast lege til Ole Henning, angrer ikke et sekund. Slet veldig mye og følte meg hørt, sett og tatt vare i mot. Anbefales :) takk!

Trygg, kunnskapsrik, empatisk.

Vi er meget fornøyde, og blir hver gang vi er i kontakt med legen møtt på beste måte. Han er nøye med dosering av medisiner og oppfølging av dette. Vi har aldri opplevd noe som svekker dette gode inntrykket.

Grundig og interessert

Tar seg god tid for å forstå et relativt komplisert tilfelle, jobber til og med kvelder når det trengs. Jeg er rett og slett veldig imponert. De fleste fastleger jeg har vært borti de siste tjue årene har vært relativt uengasjerte, men Henning er imøtekommende og engasjert i diagnostikk og løsninger. Lyttende og varm.