Line Cecilie Møller Christiansen

Autorisasjon (2006)

Line Cecilie Møller Christiansen er en av 128 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Line Cecilie Møller Christiansen

Veldig fornøyd men Line!

Jeg har hatt Line som fastlege i flere år. Fulgte etter henne helt til Stavanger medisinske senter, til tross for at det er vanskelig for meg å komme meg dit, kontra de gamle kontorene.

Føler hun ser MEG, og en opplevelse av at hun genuint bryr seg.

Service innstilt, dyktig og positiv.

Dårlig oppfølging av lege

Har ikke sendt henvisning som avtalt på over flere måneder, og det har heller ikke lykkes med å ringe inn til kontoret for å få svar på om/når henvisning etter avtale skal bli sendt. Annet som kan nevnes er at legen tar seg tid til å prate i telefonen med andre pasienter/fagfolk mens hun har deg inne. Dette blir for dårlig.

Usympatisk og nedverdigende lege

En dårlig lege. Nedverdigende og snakker til pasienten som det var en unge. Ble ikke tatt på alvor av denne legen. Glad det ikke er min fastlege. Fikk meg til å føle meg dum. Da jeg spurte om sykmelding grunnet konstante smerter som gjorde det umulig å gå på jobb - fikk jeg til svar: "Det løser ingen av smertene med en sykmelding". Syns det sier sitt om denne legen. Usympatisk.

Absolutt ikke fornøyd

Har nesten gruet meg de få gangene jeg har måttet til legen. Både fordi legekontoret er håpløst (hver gang jeg ringer opplyser telefonsvarer om sykdom og at det vil ta tid, mistenker de lar den stå slik hele tiden som en unnskyldning for den håpløst lange telefontiden - Jeg har i tillegg alltid blitt tatt inn 10-30 min senere enn avtalt tid) og fordi jeg har opplevd å ikke bli tatt alvorlig.

Jeg føler det har vært ovenifra ned holdning og at jeg ikke har blitt hørt. Line er ofte borte og har i tillegg dårlig tid når hun først er tilstede. Den tiden brukes til å bagatellisere det som oppleves som alvorlig for meg som pasient. Har også fått følelsen av at noen undersøkelser blir tatt svært lett på og gjøres mer for syns skyld enn for resultater.

My absolute favorite!

Of all the doctors I've encountered in Norway, Line is one of my favorites by far. She listens to everything I say and manages to keep me calm when I'm concerned about something. She's so friendly and quick to get answers. She definitely knows what she's doing will refer me or my daughter to where we need to be as quickly as possible. I definitely recommend her! Sign up for a notification when she has spots open up because she is definitely worth it, especially for mothers and children :)

And of course, her english is perfect which is a HUGE plus for those of us non-Norwegians who haven't quite learned the language yet :)