Line Cecilie Møller Christiansen

Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger
Line Cecilie Møller Christiansen er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Line Cecilie Møller Christiansen

Flink og veldig sympatisk

Har hatt Line som fastlege i 3 år nå og er svært fornøyd. Alltid blid og positiv. Føler at hun lytter til deg og genuint interessert.

Veldig fornøyd men Line!

Jeg har hatt Line som fastlege i flere år. Fulgte etter henne helt til Stavanger medisinske senter, til tross for at det er vanskelig for meg å komme meg dit, kontra de gamle kontorene.

Føler hun ser MEG, og en opplevelse av at hun genuint bryr seg.

Service innstilt, dyktig og positiv.

Dårlig oppfølging av lege

Har ikke sendt henvisning som avtalt på over flere måneder, og det har heller ikke lykkes med å ringe inn til kontoret for å få svar på om/når henvisning etter avtale skal bli sendt. Annet som kan nevnes er at legen tar seg tid til å prate i telefonen med andre pasienter/fagfolk mens hun har deg inne. Dette blir for dårlig.

Usympatisk og nedverdigende lege

En dårlig lege. Nedverdigende og snakker til pasienten som det var en unge. Ble ikke tatt på alvor av denne legen. Glad det ikke er min fastlege. Fikk meg til å føle meg dum. Da jeg spurte om sykmelding grunnet konstante smerter som gjorde det umulig å gå på jobb - fikk jeg til svar: "Det løser ingen av smertene med en sykmelding". Syns det sier sitt om denne legen. Usympatisk.

Absolutt ikke fornøyd

Har nesten gruet meg de få gangene jeg har måttet til legen. Både fordi legekontoret er håpløst (hver gang jeg ringer opplyser telefonsvarer om sykdom og at det vil ta tid, mistenker de lar den stå slik hele tiden som en unnskyldning for den håpløst lange telefontiden - Jeg har i tillegg alltid blitt tatt inn 10-30 min senere enn avtalt tid) og fordi jeg har opplevd å ikke bli tatt alvorlig.

Jeg føler det har vært ovenifra ned holdning og at jeg ikke har blitt hørt. Line er ofte borte og har i tillegg dårlig tid når hun først er tilstede. Den tiden brukes til å bagatellisere det som oppleves som alvorlig for meg som pasient. Har også fått følelsen av at noen undersøkelser blir tatt svært lett på og gjøres mer for syns skyld enn for resultater.

My absolute favorite!

Of all the doctors I've encountered in Norway, Line is one of my favorites by far. She listens to everything I say and manages to keep me calm when I'm concerned about something. She's so friendly and quick to get answers. She definitely knows what she's doing will refer me or my daughter to where we need to be as quickly as possible. I definitely recommend her! Sign up for a notification when she has spots open up because she is definitely worth it, especially for mothers and children :)

And of course, her english is perfect which is a HUGE plus for those of us non-Norwegians who haven't quite learned the language yet :)

Fantastisk flott kvinnelege,empatisk,godhjertet og dyktig:)

Hun var vikar og var nettopp ferdig med praksisplass.Gleder meg å høre at hun har fått legestilling på Stavanger Medisinske senter v/Nav,Sverddrupsgt.27,4007 Stavanger. Følte meg totalt ivaretatt og stolte på henne . Hadde hjerneslag og div kroniske sykdommer 2014 .Men uansett situasjon tok hun meg alltid seriøst og ga meg trygghetsfølelse..Veldig viktig egenskap hos en seriøs lege.Anbefales;)

En klok kvinne - med hjertevarme og humør

Line kan få grå himmel til å bli blå i løpet av noen minutter,

Ser for meg to rullatorer som krasjer på legerommet når vi blir gamle om 20 års tid. Omtrent på samme alder.

Ikke bra fastlege

Jeg ser det er mange her som sier Line er den beste legen de har hatt, jeg er ikke enig i dette. Hun er en hyggelig dame for all del, men jeg føler ikke at hun hører på meg i det hele tatt og forsøker å hjelpe meg.

Jeg valgte henne som fastlege fordi hun hadde fått så bra kritikk her, men vi klikker virkelig ikke. Jeg går sjelden til legen, men når jeg først går vil jeg virkelig bli tatt på alvor. Ikke har de lagt inn journalen min fra tidligere lege i systemet heller, så halve tiden går til å forklare ting om og om igjen.
Hun har lite tid og jeg føler gang på gang at jeg ikke har fått svar på det jeg lurer på etter å ha vært der, og jeg måtte til slutt gå til en privatklinikk for å bli henvist videre og bli tatt på alvor.

Den beste legen jeg har hatt

kunnskapsrik, blid, imøtekommende, husker meg fra gang til gang. Det er godt å føle seg ivaretatt og viktig

Alle kan lære noget af hende! utrolig dygtig!

Først af alt, hun har været min læge i mange år. Jeg har STOR tillid til hende og kan ikke komme i tanke om en eneste situation der specielt Line (eller de på klinikken, (gammel som ny)) ikke har været tilgængelige for mig!
Utrolig dygtig, imødekommende og SER sine patienter!!
Har helhjertet rekommandert Line og klinikken til flere af vores nære venner og jeg ved de også er både taknemmlige og ikke midst meget tilfredse.

Anbefales!

Har hatt Line som fastlege de siste 5-6 år og er utrolig fornøyd! Jeg har innimellom måttet teste andre leger (ved tidligere arbeidssted) og det har bare bekreftet enda mer hvor fantastisk Line er! Populær dame som det dessverre kan være vanskelig å få plass hos.

Veldig hyggelig og forståelsefulle lege hu e flinke

jeg skjønner ikke hvor hun får alt energien i fra den medisinen vil eg og ha. er du syk og nedfor så kan jeg garantere at du har smilt eller så har fått deg ein god latter under lege besøket.hadde alle lege hatt det humøret så hadde det vert kjekt å gå til legen . vennlig hilsen ...

Kan anbefales!

Hadde det ikke vært for at jeg skal flytte fra byen, hadde jeg beholdt henne som fastlege.
Veldig fornøyd med hvordan vi har blitt tatt i mot.
Bra oppfølging under svangerskap og i tiden med liten baby. Kan være litt vanskelig å få time, men det går stort sett greit.

En lege man kan føle seg ivaretatt av

Hun er veldig effektiv, og rask. Man får litt lite tid føler jeg ettersom hun har ganske mange som skal til henne. Hun er meget vennlig og jeg føler meg ivaretatt hos henne. Man kan merke at hun genuint bryr seg om hvordan en har det.

Den beste legen

Enig i det som andre har skrevet. Utrolig koselig og imøtekommende. Har aldri opplevd å ikke fått time når jeg trenger.

Den beste fastlegen jeg har hatt.

Line er den beste fastlegen jeg har hatt. Håper jeg får ha henne som fastlege lenge.

Et ekte Medmenneske! Varm anbefaling!

Line tar imot deg, husker hvem du er og får deg til å føle deg ordentlig ivaretatt. Kunnskapsrik, faglig dyktig og ikke minst en "down-to-earth" holdning som gjør barrieren lege/pasient litt mindre… her kan du spørre om alt du har på hjertet og du føler deg alltid tatt på alvor…. hun er ikke bare en dyktig lege, hun er et medmenneske!
Nå har hun også fått flotte lokaler å blomstre i, det er godt for både arbeidsmiljøet og pasientene!

SUPER LEGE!!!

Jeg er enig med de andre som har skrevet en vurdering om vår fastlege! Er sikker på at hun har mange pasienter, men når man er hos henne føles det ut som om hun er min egen privatlege. Hun husker meg og barnet mitt, er vennlig og bryr seg om det jeg har å si. Super vennlig og jeg er glad for at hun er fastlegen min!

Flink lege, med for mye å gjøre

Line er en fantastisk lege. Alltid blid og imøtekommende med gode svar. Hun tar deg på alvor.

Det siste halvannet året har det vært veldig vanskelig å få time hos henne - mest for min sønn på 15 mndr. Skal vi få time hos henne må man bestillle lang tid i forveien.