Line Cecilie Møller Christiansen

Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger
Line Cecilie Møller Christiansen er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Line Cecilie Møller Christiansen

Solstråle av en lege!

Byttet til Line da jeg ikke var fornøyd med min tidligere fastlege. Jeg valgte Line basert på tilbakemeldingene her inne og hun har ikke skuffet. Hun kan ha litt ventetid, men når du først kommer inn til henne så er den tiden verdt det. Hun husker deg og hva du gjør, virker genuint interessert, forklarer godt og lar deg ta del i avgjørelser. Kunne ikke bedt om en bedre fastlege :)

Flink og veldig sympatisk

Har hatt Line som fastlege i 3 år nå og er svært fornøyd. Alltid blid og positiv. Føler at hun lytter til deg og genuint interessert.

Veldig fornøyd men Line!

Jeg har hatt Line som fastlege i flere år. Fulgte etter henne helt til Stavanger medisinske senter, til tross for at det er vanskelig for meg å komme meg dit, kontra de gamle kontorene.

Føler hun ser MEG, og en opplevelse av at hun genuint bryr seg.

Service innstilt, dyktig og positiv.

Dårlig oppfølging av lege

Har ikke sendt henvisning som avtalt på over flere måneder, og det har heller ikke lykkes med å ringe inn til kontoret for å få svar på om/når henvisning etter avtale skal bli sendt. Annet som kan nevnes er at legen tar seg tid til å prate i telefonen med andre pasienter/fagfolk mens hun har deg inne. Dette blir for dårlig.

Usympatisk og nedverdigende lege

En dårlig lege. Nedverdigende og snakker til pasienten som det var en unge. Ble ikke tatt på alvor av denne legen. Glad det ikke er min fastlege. Fikk meg til å føle meg dum. Da jeg spurte om sykmelding grunnet konstante smerter som gjorde det umulig å gå på jobb - fikk jeg til svar: "Det løser ingen av smertene med en sykmelding". Syns det sier sitt om denne legen. Usympatisk.