Line Cecilie Møller Christiansen

Autorisasjon (2006)

Line Cecilie Møller Christiansen er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Line Cecilie Møller Christiansen

Skuffende

Jeg føler ikke jeg bli hørt eller tatt på alvor. Hun fikk meg til å føle meg dumt etter samtalen. Jeg klaget over sterke smerter og hun spurte ikke en gang om jeg hadde behov for smertestillende.

Trygg og kunnskapsrik

Fantastisk lege, veldig fornøyd med å ha henne som fastlege. Har en egen evne til å lytte og se pasienten. Tar tak når det trengs. Kjempeflink til å følge opp.

Skuffet

Hun framtrer som en positiv dame som er svært imøtekommende og hyggelig i det jeg kommer inn døren. Men i det mitt problem blir presentert opplever jeg at hun har en ovenfra og ned holdning og at jeg ikke blir hørt. Jeg opplever at hun ønsker å ta seg tid til meg, men at tiden brukes på å bagatellisere det som oppleves som alvorlig for meg. Hun snakker selv og lytter ikke.  Hun avventer med både henvisninger og resepter. Der hun har avventet har andre leger på kontoret henvist meg allerede dagen etter. Opplever henne som ensporet. Helsesekritærene på kontoret er fantastiske. Det er lett å få time på dette kontoret. Hvis ikke Line kan så er det ikke vanskelig å få time hos en annen lege på kontoret.

Solstråle av en lege!

Byttet til Line da jeg ikke var fornøyd med min tidligere fastlege. Jeg valgte Line basert på tilbakemeldingene her inne og hun har ikke skuffet. Hun kan ha litt ventetid, men når du først kommer inn til henne så er den tiden verdt det. Hun husker deg og hva du gjør, virker genuint interessert, forklarer godt og lar deg ta del i avgjørelser. Kunne ikke bedt om en bedre fastlege :)

Flink og veldig sympatisk

Har hatt Line som fastlege i 3 år nå og er svært fornøyd. Alltid blid og positiv. Føler at hun lytter til deg og genuint interessert.