Line Cecilie Møller Christiansen

Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger
Line Cecilie Møller Christiansen er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Line Cecilie Møller Christiansen

Dårlig oppfølging av lege

Har ikke sendt henvisning som avtalt på over flere måneder, og det har heller ikke lykkes med å ringe inn til kontoret for å få svar på om/når henvisning etter avtale skal bli sendt. Annet som kan nevnes er at legen tar seg tid til å prate i telefonen med andre pasienter/fagfolk mens hun har deg inne. Dette blir for dårlig.

Usympatisk og nedverdigende lege

En dårlig lege. Nedverdigende og snakker til pasienten som det var en unge. Ble ikke tatt på alvor av denne legen. Glad det ikke er min fastlege. Fikk meg til å føle meg dum. Da jeg spurte om sykmelding grunnet konstante smerter som gjorde det umulig å gå på jobb - fikk jeg til svar: "Det løser ingen av smertene med en sykmelding". Syns det sier sitt om denne legen. Usympatisk.

Absolutt ikke fornøyd

Har nesten gruet meg de få gangene jeg har måttet til legen. Både fordi legekontoret er håpløst (hver gang jeg ringer opplyser telefonsvarer om sykdom og at det vil ta tid, mistenker de lar den stå slik hele tiden som en unnskyldning for den håpløst lange telefontiden - Jeg har i tillegg alltid blitt tatt inn 10-30 min senere enn avtalt tid) og fordi jeg har opplevd å ikke bli tatt alvorlig.

Jeg føler det har vært ovenifra ned holdning og at jeg ikke har blitt hørt. Line er ofte borte og har i tillegg dårlig tid når hun først er tilstede. Den tiden brukes til å bagatellisere det som oppleves som alvorlig for meg som pasient. Har også fått følelsen av at noen undersøkelser blir tatt svært lett på og gjøres mer for syns skyld enn for resultater.

My absolute favorite!

Of all the doctors I've encountered in Norway, Line is one of my favorites by far. She listens to everything I say and manages to keep me calm when I'm concerned about something. She's so friendly and quick to get answers. She definitely knows what she's doing will refer me or my daughter to where we need to be as quickly as possible. I definitely recommend her! Sign up for a notification when she has spots open up because she is definitely worth it, especially for mothers and children :)

And of course, her english is perfect which is a HUGE plus for those of us non-Norwegians who haven't quite learned the language yet :)

Fantastisk flott kvinnelege,empatisk,godhjertet og dyktig:)

Hun var vikar og var nettopp ferdig med praksisplass.Gleder meg å høre at hun har fått legestilling på Stavanger Medisinske senter v/Nav,Sverddrupsgt.27,4007 Stavanger. Følte meg totalt ivaretatt og stolte på henne . Hadde hjerneslag og div kroniske sykdommer 2014 .Men uansett situasjon tok hun meg alltid seriøst og ga meg trygghetsfølelse..Veldig viktig egenskap hos en seriøs lege.Anbefales;)