Henning Naas

Tinnegrendvegen 5 3683 Notodden
Henning Naas er en av 15 fastleger i Notodden

Siste vurderinger av Henning Naas

Hyggelig og imøtekommende

Meget bra oppfølgning det første året men etter det virker som han blir overstyrt av noen når det gjelder økning av medisiner i livets sluttfase og jeg ligger/sitter hjemme 24/7 og ikke greier å komme meg opp av sengen kle på meg selv og det går sakte men sikkert mot slutten.Anbefales på det sterkeste,men altså ikke for meg med mine diagnoser.Dette er beklaglig for Dr.Naas er en flink og hyggelig lege.Hilsen utmattet paisient.

Empatisk, trygg, kunnskapsrik, lytter og hjelper.

Henning er empatisk og lyttende. Han kan sakene sine og du får følelsen av at han kjenner deg når du kommer inn. Trygt og godt å komme inn til han og han gjør at du føler deg sett og hørt. Han henviser, spør om ting som har vært og svarer på spørsmål. Han er høflig, men det er også rom for humor. Anbefales på det sterkeste av meg iallefall 😊

Trygg, profesjonell ,best lege for meg.

Han er veldig nøye, skjekke altid alt og passe på sine pasienter. Anbefaler veldig. Altid fornøyd fordi jeg vet at han hjelpe meg, hvis han vet ikke noe ringe altid til spesialist og skjekke.

Trygg, lytter, og snill!

Henning er en fantastisk mann, som virker engasjert i deg. Han lytter og han svarer deg tydelig. Han får deg til å føle deg hørt. Avslappet stemning og ikke skummelt. Rom for å le litt og ikke være så seriøs i kanskje noen situasjoner der det er litt mer seriøst tema. Akkurat det jeg ser etter i en fastlege, fantastisk lege!

Veldig bra

Henning er en fastlege som tar pasientene på alvor. Han bruker god tid og setter seg godt inn i problemstillinger som du måtte ha som pasient. Han er varm, raus og kunnskapsrik. Han er fersk som fastlege, men utrolig dyktig til å være såpass ny.

Anbefaler han på det sterkeste. Håper han fortsetter som fastlege i mange år fremover.