Henning Naas

Bø Legesenter AS

Autorisasjon (2017)

Bø Legesenter AS Telefonnummer35 05 91 0035 05 91 ...
Hellandvegen 10 3800 Bø i Telemark
Henning Naas er en av 11 fastleger i Midt-Telemark

Siste vurderinger av Henning Naas

Ga godt inntrykk

Jeg er godt fornøyd etter å ha vært til første gangs undersøkelse. Naas virker grundig og er lydhør.

Hyggelig og imøtekommende

Meget bra oppfølgning det første året men etter det virker som han blir overstyrt av noen når det gjelder økning av medisiner i livets sluttfase og jeg ligger/sitter hjemme 24/7 og ikke greier å komme meg opp av sengen kle på meg selv og det går sakte men sikkert mot slutten.Anbefales på det sterkeste,men altså ikke for meg med mine diagnoser.Dette er beklaglig for Dr.Naas er en flink og hyggelig lege.Hilsen utmattet paisient.

Empatisk, trygg, kunnskapsrik, lytter og hjelper.

Henning er empatisk og lyttende. Han kan sakene sine og du får følelsen av at han kjenner deg når du kommer inn. Trygt og godt å komme inn til han og han gjør at du føler deg sett og hørt. Han henviser, spør om ting som har vært og svarer på spørsmål. Han er høflig, men det er også rom for humor. Anbefales på det sterkeste av meg iallefall 😊

Trygg, profesjonell ,best lege for meg.

Han er veldig nøye, skjekke altid alt og passe på sine pasienter. Anbefaler veldig. Altid fornøyd fordi jeg vet at han hjelpe meg, hvis han vet ikke noe ringe altid til spesialist og skjekke.

Trygg, lytter, og snill!

Henning er en fantastisk mann, som virker engasjert i deg. Han lytter og han svarer deg tydelig. Han får deg til å føle deg hørt. Avslappet stemning og ikke skummelt. Rom for å le litt og ikke være så seriøs i kanskje noen situasjoner der det er litt mer seriøst tema. Akkurat det jeg ser etter i en fastlege, fantastisk lege!