Marit Nymoen Aasbrenn

Autorisasjon (2013)

Marit Nymoen Aasbrenn er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Marit Nymoen Aasbrenn

Ok

Kan oppleves litt firkantet og lite fleksibel. Bør i større grad tilpasse hjelpen til pasientens forespørsel og ha tillit til pasientens historie.

Dyktig og forståelsesfull

Veldig godt ivaretatt hos Marit. Har kroniske plager og trenger periodevis mye forskjellige tilbud. Hun tar ting på alvor, lytter og henviser videre ved behov. Blir alltid møtt på en god måte, og føler hun strekker seg langt for å hjelpe. Tommel opp for en fantastisk lege og medmenneske.

Trygg og god lege

Har hatt Marit i flere år. Føles god og trygg. En føler seg sett og hørt hos henne. Man blir systematisk fulgt opp og hun ser deg som menneske. Flink å følge opp med tanke på sykdomshistorikk.

Minus for lang ventetid på timer, men enkel å forholde seg til med digital oppfølging.

Imøtekommende og løsningsorientert

Lege som lytter aktivt på dine meninger. Skaper en tillit som et viktig mellom lege og pasient! Tar dine problemer seriøst og henviser videre dersom det virker som nødvendig. Er en lege som «følger boka» noe som kan oppfattes som positivt og negativt alt etter hvilken situasjon man er i. Det som er viktig er at man føler seg tatt vare på.

Utrolig dyktig lege

Dette er en lege som jeg er kjempe fornøyd med, lytter og har øyekontakt med meg når jeg legger fram mitt æren der.
Sender meg til spesialist når det var noe hun ville vite mer om og det gir meg tillitt til en sånn lege.
Er ikke legen som sitter og stirrer på dataskjermen når jeg har time der.
Kan anbefale henne på det sterkeste.