Noreen Sahota

Autorisasjon (2011)

Arna Clinic AS Telefonnummer980 09 266980 09 2 ...
Sandviksveien 36 1363 Høvik
Noreen Sahota er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Noreen Sahota

Super flink!

Noreen er en kjempe dyktig og faglig oppdatert lege. Hun jobber veldig grunndig og bruker alltid god tid dersom det trengs. Dette medfører litt ventetid men det er absolutt verdt!

Fantastisk fastlege

Noreen er en dyktig, kunnskapsrik og kjempe omsorgsfull lege. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt, og kommunikasjonen er helt på topp. Aldri før har jeg følt det slikt med tidligere fastleger jeg har hatt. Jeg kan snakke om Alt med Noreen og vet at jeg blir hørt.Anbefaler Noreen på det sterkeste.

Helt fantastisk fastlege!

Jeg kan anbefale Noreen på det sterkeste. Hun tar seg tid, lytter og viser at alle problemene du kommer med tas på alvor, uansett hvor små de måtte være. Jeg føler meg ivaretatt og hørt med Noreen som fastlege, og hun har merkbart veldig mye kompetanse. Jeg setter spesielt pris på at hun alminneliggjør det som er vanskelig å snakke om ved å dele av egne erfaringer, slik at man føler seg mer komfortabel og trygg i møte med henne.

Imøtekommende og empatisk

Tar seg god tid til pasientene, men samtidig rask og effektiv. Alltid hyggelig og vennlig. Har et godt inntrykk av hele legekontoret.

Beste fastlegen jeg har hatt

Noreen er en varm, dyktig og modig lege. Som pasient føler jeg meg alltid sett og hørt. Hun tenker nytt om gamle problemer om nødvendig. Hun setter seg inn i pasientens behov, og gjør det som er nødvendig for å sikre utredning/behandling, også i tilfeller der dette ikke går av seg selv. Hun er så god å snakke med at jeg gleder meg til å gå til legen.