Ehsan Tutunchian

Jessheimlegene DA

Autorisasjon (2017)

Ehsan Tutunchian er en av 36 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Ehsan Tutunchian

Veldig ydmyk og forståelsesfull lege!

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Tutunchian som fastlege. Ehsan er svært ydmyk, lyttende og forståelsesfull på alle områder. Føler meg svært godt ivaretatt. Kan anbefales på det sterkeste!

Trygg, lyttende og sympatisk

Etter flere år med fastlege som aldri hadde ledige timer eller tid til meg når jeg kom var det en lettelse å få Dr.Tutunchian som ny fastlege.
Han har et behagelig vesen, har tid, lytter, er alltid presis, tar tak i problemene og kommer med konstruktive råd og veiledning. Han ser mennesket og sammenhengen mellom det fysiske og psykiske og har for meg vært en fantastisk støtte og hjelp. Anbefales på det sterkeste.

Veldig positivt, hjelpsom

Veldig fornøyd fra dr Ehsan Tutunchian.Han hører pasienten gjør sin best for å hjelpe.Han underviste min nyfødt barn.

Den perfekte fastlegen

Dr.Tutunchian er en flink og pliktoppfyllende lege som tar godt vare på sine pasienter. Opplever ham som veldig jordnær, ydmyk og veldig faglig dyktig. Hele familien min har ham som fastlege og vi er alle strålende fornøyd med all hjelpen vi har fått fra ham. Veldig betryggende og gledelig at han er tilbake.

Brysk og usikker

Fant ikke tonen med denne legen. Han virket ikke å ha tiltro til journal/epikrise fra spesialist. Jeg følte at han ikke tok meg på alvor. Jeg ble nærmest avbrutt når jeg kom med mine synspunkter ang. mitt sykdomsbilde. Jeg kan ikke se for meg et langsiktig forhold til denne legen og vil derfor bytte fastlege så snart jeg finner en lege med god omtale og ledig kapasitet. Skulle gjerne ha funnet noe positivt å si, men jeg kommer ikke på noe.