Ehsan Tutunchian

Ullensaker Legesenter AS
Ringvegen 23 2066 Jessheim
Ehsan Tutunchian er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Ehsan Tutunchian

Trygg, Kunnskapsrik og HUMAN.

Vi er en familje med to liten barna.
Større gutt har opplevd for mye med sykehus( tre ganger operert )og den lille har blitt født prematur i uka 24, det betyr for liten.
Doktor Ehsan har hjulpet oss så mye med i en så vanskelig periode med våre barna, selv om han er ikke barnelege han har mye kunnskap med barna.Veldig fornøyd med Ehsan som lege! Han tar ting seriøst, lytter og er vennlig. Dersom det er noe han er usikker på undersøker han dette videre eller henviser til spesialist.
Vi er utrolig takknemlig til ham.

Tar pasienten seriøst og veldig kunnaskapsrik

Veldig fornøyd med Ehsan som lege! Han tar ting seriøst, lytter og er vennlig. Dersom det er noe han er usikker på undersøker han dette videre eller henviser til spesialist. Kan virke litt stresset, men sånn er det når det er manko på fastleger og mange pasienter. Han har vært presis hver gang, lett tilgjengelig på telefon og for timebestilling. Gir gode råd og følger opp!

Trygg og kunnskapsrik

Utrolig trygg og kunnskap rik, viste stor forståelse og interesse ovenfor meg. Fikk også veldig god oppfølging i etterkant! Anbefales på det sterkeste

Stresset

Virker som at han har dårlig tid. Stresset lege som vil ha deg fortest mulig ut av kontoret sitt. Tilbyr enkle løsninger og dårlig oppfølgning.

Tar ikke pasienten på alvor

Usympatisk og frekk. Har heldigvis byttet fastlege nå, for her ble jeg møtt med hånlig latter når jeg fortalte om mine problemer. Det var ikke snakk om sykemelding, behandling eller henvisning noen plass. En lege som ikke ser pasientens behov og ikke har empati ovenfor noen.