Ehsan Tutunchian

Ringvegen 23 2066 Jessheim
Ehsan Tutunchian er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Ehsan Tutunchian

Den perfekte fastlegen

Dr.Tutunchian er en flink og pliktoppfyllende lege som tar godt vare på sine pasienter. Opplever ham som veldig jordnær, ydmyk og veldig faglig dyktig. Hele familien min har ham som fastlege og vi er alle strålende fornøyd med all hjelpen vi har fått fra ham. Veldig betryggende og gledelig at han er tilbake.

Brysk og usikker

Fant ikke tonen med denne legen. Han virket ikke å ha tiltro til journal/epikrise fra spesialist. Jeg følte at han ikke tok meg på alvor. Jeg ble nærmest avbrutt når jeg kom med mine synspunkter ang. mitt sykdomsbilde. Jeg kan ikke se for meg et langsiktig forhold til denne legen og vil derfor bytte fastlege så snart jeg finner en lege med god omtale og ledig kapasitet. Skulle gjerne ha funnet noe positivt å si, men jeg kommer ikke på noe.

Bytter fastlege

Må bytte fastlege for dette går ikke. Usympatisk, bryr seg ikke om hva som feiler deg, virker usikker og veldig uerfaren.

Fantastisk lege

Alltid punktlig, rask, lyttende. Henvisninger sendes umiddelbart. Dyktig fagmessig.Ny opplevelse for meg som er vant til år med rot.