Konstanse Aslaug Sandvik Devold

Tlf: 51 86 88 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Konstanse Aslaug Sandvik Devold er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Konstanse Aslaug Sandvik Devold

Vennlig og dyktig

Alltid lett å få en time når det trengs. Veldig presis på timeavtaler og du får alltid nok tid til å sjekke det som trengs samtidig som hun er effektiv. Alltid opplevd å bli tatt på alvor og fått en ærlig melding på hva som faktisk stemmer. Beste legen jeg har hatt.

Fantastisk.

Har ikke fått en eneste sykemelding, Men god hjelp med mine plager. Veldig god lege. Har fått god og rask respons på telefon.
Føler meg sett og forstått.

Lite empati og overlegen

Jeg har absolutt inegn kjemi med denne legen og ønsker og bytte, står på vent til annen lege er ledig. Føler hun ser ned på meg og skjønner seg overhode ikke på psykisk sykdom, hjelper virkelig ikke og grue seg til og gå til legen. Føler ikke jeg blir trodd og føler hun har en overlegen holdning. Stort pluss til hyggelige damer i legeskranken, men desverre ikke de jeg skal snakke med....

Rastløs og feier bort problemene

Konstanse er ikke imøtekommende. Snakker ubehagelig høyt til tider, som om hun snakker til noen utforbi rommet. Ikke ydmyk og ikke en jeg føler jeg kan betro meg til.

Ikke fornøyd

Hun fant ut at jeg har influensa og ville ikke gi meg en sykemelding med feberen 39 grader. Begynte å le da jeg spurte også sagt til meg at jeg kan bruke en egenmelding hvis jeg er ikke i stand til å jobbe... Hvem går rundt med influensa?!

Verdens beste lege!

Dette er den beste legen du kan få, hjelpe me alt du trenge hjelp te å gjør virkelig innsats får att du ska få den hjelpen du trenge. Hu e forståelsesfull og lett å snakke med. Etter jeg flyttet har jeg måttet skiftet lege, det er utrolig trist ettersom jeg har fått leger her som ikke tar ting på alvor. Jeg gruer meg til hver legetime å har flerne ganger avbestilr fordi jeg ikke vil. Derfor skulle jeg ønske Konstanse var lege her akuratt nå!

veldig fornøyd

jeg trodde den fastlegen jeg hadde før var en god lege, etter at jeg byttet fastlege har jeg virkelig forstått hva en god lege er. har inegnting å utsette på henne, hun gjør en fantastisk jobb :-)

Så glad hun er min lege

Lett å få time. Lite venting på venterommet. Hun tar seg veldig god tid med pasient. En god å støttende lege som sier som det er.

Fantastisk oppmerksom, løsningsorientert og imøtekommende lege..!!

Hun er alltid glad positiv og rolig, stiller alltid de rette spørsmålene på en høflig og interessert måte, både til oss voksne og barna. Gir trygghed med sin kunnskap på området, og er tydelig i alt hun informerer om. Gjør alt en lege skal gjøre for å finne fram til den rette behandlingen.

Lite lyttende

Legen er ofte kvass og lite forståelsesfull. Bruker liten tid på pasienten og en føler seg ikke alltid ivaretatt.

super lege

Har hatt konstanse som lege i mange år,hun er helt fantastisk og skikkelig grundig.
Hun har en fin måte å være på som skaper tilitt,jeg er kjempefornøyd og kan uten tvil si at hun er den beste legen jeg har hatt.

Effektiv og god lege.

Jeg har hatt Konstanse som fastlege siden hun startet praksisen på Hundvåg. Hun er effektiv og klar på det hun gjør og jeg har aldri hatt problemer med henne som kyndig lege. Smiler alltid og er vennlig med både meg og familien. Det samme er staben på det nye kontoret, Øyane. Anbefales som lege, og tåler du at legen er ærlig med deg så er Devold din lege.
I de tilfellene jeg har hatt behov for å komme til time kjapt, så har jeg fått time samme dag.

Grundige og tillitsvekkende

Hører på deg som pasient, vurderer og tar deg på alvor. Har god allmen kunnskap og skaper tillit. Henviser videre ved behov.

Grundig og seriøs

Har vært pasient hos henne siden hun startet praksis på hundvåg.
- er grundig og hun følger opp pasienten.
- er erlig og direkte i kommunikasjonen
Hilsen en fornøyd pasient.

Kommuniserer til tider dårlig

Vanskelig å få den rette kjemien med og kommuniserer til tider dårlig. Har ofte problemer med å se meg i øynene, noe som ikke styrker tillitsforholdet.

En flott lege

Konstanse Devold er en dyktig lege som er lyttende og grundig. Hun bryr seg virkelig om pasientene sine og bruker sin fagkunnskap sammen med din kunnskap om deg selv for å finne ut hva som er i veien og hva som kan gjøres. Vi har i min familie hatt svært alvorlig sykdom og psykososiale belastninger som Devold har måttet hjelpe oss med og hun har vært fantastisk både som fagperson og som medmenneske.