Konstanse Aslaug Sandvik Devold

Austbøsletta 5 4085 Hundvåg
Konstanse Aslaug Sandvik Devold er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Konstanse Aslaug Sandvik Devold

Fantastisk.

Har ikke fått en eneste sykemelding, Men god hjelp med mine plager. Veldig god lege. Har fått god og rask respons på telefon.
Føler meg sett og forstått.

Lite empati og overlegen

Jeg har absolutt inegn kjemi med denne legen og ønsker og bytte, står på vent til annen lege er ledig. Føler hun ser ned på meg og skjønner seg overhode ikke på psykisk sykdom, hjelper virkelig ikke og grue seg til og gå til legen. Føler ikke jeg blir trodd og føler hun har en overlegen holdning. Stort pluss til hyggelige damer i legeskranken, men desverre ikke de jeg skal snakke med....

Rastløs og feier bort problemene

Konstanse er ikke imøtekommende. Snakker ubehagelig høyt til tider, som om hun snakker til noen utforbi rommet. Ikke ydmyk og ikke en jeg føler jeg kan betro meg til.

Ikke fornøyd

Hun fant ut at jeg har influensa og ville ikke gi meg en sykemelding med feberen 39 grader. Begynte å le da jeg spurte også sagt til meg at jeg kan bruke en egenmelding hvis jeg er ikke i stand til å jobbe... Hvem går rundt med influensa?!

Verdens beste lege!

Dette er den beste legen du kan få, hjelpe me alt du trenge hjelp te å gjør virkelig innsats får att du ska få den hjelpen du trenge. Hu e forståelsesfull og lett å snakke med. Etter jeg flyttet har jeg måttet skiftet lege, det er utrolig trist ettersom jeg har fått leger her som ikke tar ting på alvor. Jeg gruer meg til hver legetime å har flerne ganger avbestilr fordi jeg ikke vil. Derfor skulle jeg ønske Konstanse var lege her akuratt nå!