Konstanse Aslaug Sandvik Devold

Austbøsletta 5 4085 Hundvåg
Konstanse Aslaug Sandvik Devold er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Konstanse Aslaug Sandvik Devold

Vennlig og dyktig

Alltid lett å få en time når det trengs. Veldig presis på timeavtaler og du får alltid nok tid til å sjekke det som trengs samtidig som hun er effektiv. Alltid opplevd å bli tatt på alvor og fått en ærlig melding på hva som faktisk stemmer. Beste legen jeg har hatt.

Fantastisk.

Har ikke fått en eneste sykemelding, Men god hjelp med mine plager. Veldig god lege. Har fått god og rask respons på telefon.
Føler meg sett og forstått.

Lite empati og overlegen

Jeg har absolutt inegn kjemi med denne legen og ønsker og bytte, står på vent til annen lege er ledig. Føler hun ser ned på meg og skjønner seg overhode ikke på psykisk sykdom, hjelper virkelig ikke og grue seg til og gå til legen. Føler ikke jeg blir trodd og føler hun har en overlegen holdning. Stort pluss til hyggelige damer i legeskranken, men desverre ikke de jeg skal snakke med....

Rastløs og feier bort problemene

Konstanse er ikke imøtekommende. Snakker ubehagelig høyt til tider, som om hun snakker til noen utforbi rommet. Ikke ydmyk og ikke en jeg føler jeg kan betro meg til.

Ikke fornøyd

Hun fant ut at jeg har influensa og ville ikke gi meg en sykemelding med feberen 39 grader. Begynte å le da jeg spurte også sagt til meg at jeg kan bruke en egenmelding hvis jeg er ikke i stand til å jobbe... Hvem går rundt med influensa?!