Øyane Legesenter

Austbøsletta 5 4085 Hundvåg

Siste vurderinger av behandlere ved Øyane Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Sunniva Lode Roscoe Skrevet

For en med legeangst opplevdes det trygt å komme til Sunniva. Tross at fastleger naturligvis har en hektisk og stressende jobbhverdag med mange pasienter og lite tid syntes ikke dette utad, følte ikke at jeg måtte haste meg gjennom det jeg ville formidle. Opplevde også at hun var flink til å lytte, samt finne løsninger. Jeg er så langt veldig fornøyd med fastlegebyttet mitt og Sunniva som ny fastlege.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Sunniva Lode Roscoe Skrevet

Virkelig beste legen noen sinne<3 Hun hører på det jeg har å si og gjør noe med det. God og ordentlig.

Dyktig lege

Lege: Guro Gjesdal Michelsen Skrevet

Guro er profesjonelle og dyktig. Tar deg seriøst og bruker tid på pasienten. Hun har et vinnende vesen og er alltid blid og hyggelig. Er takknemlig som har henne som fastlege over mange år.

Veldig bra

Lege: Guro Gjesdal Michelsen Skrevet

Guro er alltid så blid, tar seg god tid og er veldig lyttende. Hun tar meg som pasient veldig seriøst. Opplever henne som veldig tilgjengelig på e-meldinger også, hun har flere ganger svart meg i helger. Venter sjeldent mer enn et par timer, noe som er over all forventning når man vet hvor travelt legene har det.

Eneste minuset er at hun alltid ligger bak skjema når du har time på legekontoret, noe som gjør at jeg vanligvis må vente 30-40 min. Samtidig er det godt å vite at hun tar seg tid til deg når det trengs.

Trygg, tilstede og grundig

Lege: Sunniva Lode Roscoe Skrevet

Sunniva har en evne til å se hele mennesket, er grundig og nøyaktig uten å være petimeter, samt veldig tilgjengelig og lytter og forsøker alltid å finne beste løsning. Svært dyktig lege, samtidig veldig ydmyk.