Vita Berget

Autorisasjon (2013)

Vita Berget er en av 28 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Vita Berget

Dyktig Lege

Jeg er så fornøyd med min fastlege, hun lytter, kommer med råd og tar ting seriøst om det er noe. Kunnskapsrik og trygg.

Dårlig kunnskap, lite imøtekommende og lite forståelse

Opplevde Vita som påståelig og lite forståelsesfull og lite imøtekommende. Ble sur dersom jeg kom med mine oppfattelser av situasjonen/hva det gjaldt. Måtte "krangle" meg til henvisninger og MR. Tøyset med ting som gjaldt min psykiske helse (noe jeg synes en lege absolutt ikke burde). Måtte komme flere ganger for de samme tingene og kom meg ikke noe sted. Det hele kjentes håpløst og det burde ikke være slik når man går til legen for hjelp. Her var det lite hjelp å få.

Lite sensitiv

Effektiv, men jeg opplever henne ikke som spesielt kunnskapsrik. Derfor er det spesielt synd at hun i tillegg ikke er særlig empatisk utover det hun selv har erfaring med eller forståelse for.
Forstår psykiske lidelser dårlig og er i møte med sensitive temaer unødvendig direkte og tøff.
Dømmende og legger ikke skjul på det.

Interressert, løsningsorientert og hyggelig lege

På legetime hos denne legen ble jeg lyttet til. Jeg følte at hun hadde et oppriktig ønske om å gjøre det beste for meg. Hun tok seg god tid og fant gode løsninger.

Kunnskapsrik, trygt og behagelig vesen.

Jeg er ny, men ikke nyere enn at jeg har vært på kontoret flere ganger.
Har jeg blitt forespeilet telefonisk konsultasjon, ringer lege presis og har alltid god tid på telefon.
Effektiv og flink etter min mening.