Møllebakken Legekontor

Møllebakken 4 3611 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Møllebakken Legekontor

Dyktig Lege

Lege: Vita Berget Skrevet

Jeg er så fornøyd med min fastlege, hun lytter, kommer med råd og tar ting seriøst om det er noe. Kunnskapsrik og trygg.

Nøye og dyktig

Lege: Ole Andreas Stølen Skrevet

Mens tidligere leger ofte haster pasientene inn og geileider dem ut etter noen minutters konsultasjon, erfarer jeg at dr. Stølen bruker tid til å lytte, følge opp med spørsmål for så å finne årsak og sammenheng. Det gjør meg derfor ingenting at timene mine er 20 min forsinket for jeg skjønner at gode leger trenger tid for å kartlegge helsen til pasientene sine. Hittil blant de bedre legene jeg har vært borti. Kan varmt anbefales hvis han har ledige plasser på lista.

Blid,koselig,trygg og kunnskapsrik.

Lege: Johan Andreas Haga Skrevet

Som nyinnflytter i Kongsberg og med aller første besøk hos ny fastlege 🤗!!Alltid litt «skummelt»😅Men,FOR en god opplevelse det ble 🙏Her stemte kjemien 👍👏👏

Dårlig kunnskap, lite imøtekommende og lite forståelse

Lege: Vita Berget Skrevet

Opplevde Vita som påståelig og lite forståelsesfull og lite imøtekommende. Ble sur dersom jeg kom med mine oppfattelser av situasjonen/hva det gjaldt. Måtte "krangle" meg til henvisninger og MR. Tøyset med ting som gjaldt min psykiske helse (noe jeg synes en lege absolutt ikke burde). Måtte komme flere ganger for de samme tingene og kom meg ikke noe sted. Det hele kjentes håpløst og det burde ikke være slik når man går til legen for hjelp. Her var det lite hjelp å få.

Tillitsfull, trygg og lyttende

Lege: Johan Andreas Haga Skrevet

Endelig fant jeg en lege som fikk meg til å føle meg bra når jeg dro derfra!

Først av alt, jeg ble ropt opp før tiden! Satt ikke ett minutt over tiden engang!
Videre, som kroniker er jeg mye til legen, og for meg blir da fastlegen en viktig brikke i en fungerende hverdag.
Fikk god kjemi fra første møte. Tillitsfull, trygg og lyttende. Tok meg seriøs og var ivrig etter å hjelpe meg.

Kan allerede nå etter første møte si at dette er den beste fastlegen jeg har hatt.
En lettelse over å ha funnet en fastlege som vil meg vell!

Må også nevne kort at legekontoret er supert! Godt bemannet, hyggelig personale og veldig behjelpelige. Svarer også raskt på telefon!