Elena Kamycheva

Allmennlegespesialist, fastlege, gastroenterolog og indremedisiner

• Allmennmedisin
  • Fordøyelsessykdommer
  • Geriatri
  • Indremedisin

Autorisasjon (2005)

Elena Kamycheva er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Elena Kamycheva

Trygg, ærlig, effektiv og super god

Etter mange år med en lege som overså meg og mine sykdommer og som tilslutt (heldigvis) ble pensjonert ble jeg og andre av hans klienter overført til Dr Elena Kamycheva. I begynnelsen var jeg kjempe skeptisk etter all den dårlige behandlingen som jeg hadde fått tidligere, men ho ga meg en trygghet og hjelp unikt mange andre leger jeg har møtt.

Dr Kamycheva fortjener virkelig full pott og er den beste legen jeg har hatt til nå.

Dyktig lege

Dr Kamycheva er en utrolig dyktig lege. Hun har lang erfaring både innenfor geriatri og allmennmedisin dette merkes når man er til konsultasjon. Hun er så utrolig dyktig til å ta problemer på alvor og iverksette utredning . Jeg har aldri møtt en så kunnskapsrik fastlege og jeg gir henne mine beste anbefalinger .

The best GP I have ever experienced

I highly recommend Dr. Elena Kamycheva as an excellent doctor.
Elena is easy to get in touch with, and always on time. She is very professional and takes patients' problems seriously, listens carefully, and offers good medical advice that works. Her problem-solving skills are exceptional, and she takes the time to explain her treatment options in a way that is easy to understand.
She is the best GP I have ever experienced.

Stor kompentanse og stort hjerte

Dr Kamycheva er ei fantastisk dame! Her føler jeg meg velkommen og blir hver gang møtt med et stort smil. Hun er så og si aldri forsinket og jeg kommer ofte inn før tiden! Jeg føler meg alltid sett og hørt. Elena har et stort og omsorgsfullt hjerte. Hun er kunnskapsrik og har bred kompetanse på mange områder. Her føler jeg meg trygg og ivaretatt. Aldri lang ventetid og hun er veldig tilgjengelig. Svarer raskt på mine henvendelser være seg e-konsultasjon, telefonkonsultasjon eller resepter. Hun er noe restriktiv når det gjelder sterke medisiner men det er i grunn bare bra. Jeg kan virkelig anbefale dr Kamycheva på det sterkeste. Heldig er de som får henne som fastlege!!!

Kunnskapsrik og lyttende

Tilgjengelig og utrolig faglig dyktig lege. Lyttende og klar i sin dialog. Lett å snakke med. Tar pasientene på alvor. Passer tiden.