Haleh Saeedi

Autorisasjon (2018)

Haleh Saeedi er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Haleh Saeedi

Fantastisk lege som virkelig gjør jobben sin

Jeg har nå snart hatt Haleh som fastlege i 2 år og hun er definitivt den beste legen jeg har hatt noen gang! En skikkelig fin lege som gjør jobben sin veldig godt, her føler du deg både sett og hørt, hun tar seg god tid og viser ektefølt omsorg og empati. Hun setter seg inn i og forstår problemene dine, tar ekstra tester og gjør virkelig alt hun kan for å hjelpe. Er både oppmerksom og ærlig og alltid med et smil. Har vært veldig trygt og fint å ha en så profesjonell god person i mitt vanskelige sykdomsforløp, noen ganger blir det litt ventetid før timen, men dette vet jeg skyldes at Haleh tar seg god tid til å lytte og hjelpe hver pasient, og hun er verdt det. Skiller seg virkelig ut blant mye annet håpløs helsepersonal, og jeg er veldig takknemlig for at akkurat hun er legen min!

Jeg er inne i mitt andre år med Haleh som min fastlege og trives godt med det. Hun slår meg som en ærlig og ryddig fastlege, samtidig som hun viser ektefølt empati og forståelse overfor meg og min situasjon. Det beste med Haleh er at hun ikke fremstår som en «allviter»; er det noe hun er usikker på, er hun ikke redd for å opplyse om dette, noe som bare gjør meg enda tryggere på at hun kun vil det beste for sine pasienter. Hun legger mye tid og arbeid i å finne frem til den beste løsningen for meg, uansett problem. Testsvar og henvisninger får jeg tilsendt allerede kort tid etter et besøk. Det eneste Haleh ikke får full score på, er ventetiden og tilgjengeligheten. Det må uansett nevnes at den gode oppfølgingen jeg har fått så langt, absolutt gjør opp for den ekstra ventetiden i forkant av en time

skilled and compassionate

Dr. Haleh is always thorough and attentive during my appointments. She takes the time to listen to my concerns and answer all of my questions.

I especially appreciate her compassion and empathy with me and my toddler daughter. She always makes us feel comfortable and cared for. Highly recommended!

Trygg, kunnskapsrik og lyttende

Har gått til Dr. Saeedi i over to år nå, og hun er virkelig den beste fastlegen jeg har hatt her i Oslo. Lytter til meg uten å avbryte, og kommer med støttende ord dersom man har det vanskelig. Hun finner alltid en løsning på problemet, og hvis hun ikke kan det selv, sender hun meg alltid videre til spesialisert som følger meg opp videre. Fantastisk dame!

Lyttende og trygg

Har en veldig god evne til å skape trygghet og gir oppmerksomhet når jeg snakker om problemene jeg har. Er effektiv i behandlingen og sender kjapt videre til spesialist om det trengs.

Jeg er ikke så ofte hos legen, men de gangene jeg har vært der har jeg alltid fått god helsehjelp.

Fornøyd

Fastlege Karstad var ikke tilgjengelig så jeg startet prosess med ADHD-utredning hos Dr. Saeedi hvor jeg ble møtt med kunnskap og trygghet. Takk!