Vedad Drace

Autorisasjon (1998)

Madlakrossen Legesenter Telefonnummer51 59 95 5051 59 95 ...
Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord
Vedad Drace er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Vedad Drace

Lege med stor L

Jeg vil anbefale Vedad på det sterkeste! Han er en dyktig lege, tar seg god tid til å høre på det du sliter med og er utrolig behagelig å snakke med.
Lege for hele familien vår og vi er veldig fornøyde.

legen og pasienten lytting er ikke den beste

Jeg tror at legen må høre bedre hvem type pasienten den har foran, uansett kjønn. Å repetere/oppsummere det som pasienten sier eller forteller kan den bekrefte at legen lytter godt. Etterpå kan den prioriterer utfra det pasienten får inntrykk, for diagnosen kommer fra pasientens individualistisk opplevelser.

Grundig og trygg lege

Veldig grundig flink lege, kan anbefales. Aldri ventetid du kommer inn på den timen du har fått.lytter til det du har og si,og tar tid til deg. Føler meg heldig som har han som lege.

Veldig flink lege, pro-aktiv og en som gjør litt ekstra for sine pasienter

Har hatt Dr. Drace som fastlege i minst 16 år nå. Han har alltid vært veldig profesjonell, flink og stilte opp til og med utenfor arbeidstid for å utgjøre/avslutte behandling. Han har vært veldig pro-aktiv innstilling og løser ting før de blir et problem. Han er veldig effektiv i jobben sin og under konsultasjonen er veldig flink å både lytte og skrive løsning til behandling. Fikk alltid veldig rask svar om test resultater, med beskjed (og gode råd videre) på sms eller telefon.

God og trygg lege !

Hedda Drace er en fantastisk lege som tar seg tid til sine pasienter . Man er i trygge hender hos denne legen .