Vedad Drace

Autorisasjon (1998)

Madlakrossen Legesenter Telefonnummer51 59 95 5051 59 95 ...
Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord
Vedad Drace er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Vedad Drace

Rask og effektiv

Det er kort ventetid. Han lytter til det jeg har å si. Han gir de riktige medikamentene. Høflig og grei.

dårligste legen jeg har noen gang truffet..

jeg har snart vært sykemeldt i ett år.
jeg kom i dag 30.06.15 for å fornye min sykemeldig.
min fastlege har ferie så det var ikke opp til meg hvilken lege jeg fikk time hos.
en god lege skal ikke stresse pasientene sine som allerede har det veldig tøft vær dag pga sykdommen min som er cis, første stadiet til ms.

Vedad Drace tror forde noen ser friske ut så må de jo klare å gå på jobb. han forstod ikke min situasjon i det hele tatt, å valgte heller å lage mye stress for meg.

Uhøflig, uprofesjonell

Jeg har en psykisk lidelse og har flere ganger gått gråtende fra kontoret pga kommentarer som " det å være psykisk syk, er ingen unnskyldning for å ikke jobbe," selv om jeg ikke var der for å få sykemelding.
Han kom ofte med lignende nedlatende kommentarer.

Jeg la på meg fem kg pga medisiner ( jeg var fremdeles innenfor normalvekt for min høyde) Vedad hang seg veldig opp i dette og det overskygget ofte temaet for konsultasjonene. Jeg begynte etterhvert å føle meg overvektig og mindre attraktiv.

Vedad var i overkant opptatt av at jeg måtte finne meg en mann og hadde mange forslag til hvordan jeg kunne gjøre dette, bl annet å gå ned i vekt. Jeg går til legen for å få hjelp med helserelaterte problemer, ikke for å få ubedte datingråd. Han nektet også å henvise meg til kvinnelig gynekolog, da han mente at en mannlig var bedre.

På den positive siden, holder Vedad tiden, så jeg slapp å sitte så lenge å grue meg til den respektløse behandlingen hans. Medarbeiderne på legekontoret var fantastiske!

Professional lege.

Har fått altid god behandling og legen brukte god tid til å lytte. Ble sendt videre hvis det er nødvendig. Anbefaler til alle.

Den beste lege jeg har hatt

Veldig god lege.

Har fått altid god behandling og ble sendt videre hvis det er nødvendig.