Inge Marshall Trangsrud

Autorisasjon (2018)

Inge Marshall Trangsrud er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Inge Marshall Trangsrud

Samvittighetsfull, vennlig og løsningsorientert

Er alltid vennlig, imøtekommende, samvittighetsfull og løsningsorientert. Tar seg tid. Henviser videre når det er nødvendig. Purrer når ting tar tid. Ringer etter henvendelser på Helse-Norge, selv sent om kvelden. Kan ikke forvente mer av en fastlege. Han gjør det han kan👍

Trygg, forståelsesfull, gjør grundige undersøkelser

Føler meg godt ivaretatt som pasient. Blir tatt på alvor. Hjelper alltid ved behov. Ett spørsmål er aldri for stort, gjør alt for å finne en løsning.

Utrolig flink lege!

En lege som tar deg på alvor, og henviser videre når det er nødvendig. Føler meg virkelig ivaretatt! Han ser hele menneske, og virker utrolig dyktig! Det kan til tider bli litt ventetid. Men hva gjør vel det når en får den hjelpen og informasjonen en trenger! Tar seg den tiden han trenger for å finne svar på hva som er galt. Når en går ut derifra vet en at ting blir tatt tak i, og det gir trygghet. Er det noe han er usikker på, så kontakter han eksperter på feltet. Bare positivt å si. Er utrolig glad at han er min fastlege!

Flink og engasjert

Jeg hadde Inge som fastlege en kort periode, mens jeg sto på venteliste hos en annen lege. Hadde noen legetimer hos ham, og jeg synes han var behagelig å snakke med, fikk resept jeg trengte ved øyebetennelse, han engasjerte seg i mine bekymringer, og fikk henvist meg til en spesialist, og fjernet noen mollusker. At han har fått 1 stjerne av en annen person som ikke fikk smertestillende, syns jeg er ufortjent. Vil anbefale Inge Marshall Trangsrud, og samtidig takke for en god jobb han gjorde for meg.

Meget fornøyd

Veldig fornøyd med min fastlege. Opplever at han bryr seg, tar seg tid, lytter, undersøker og gir god oppfølging.