Innlandet Legesenter AS

Vangsvegen 31 2317 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Innlandet Legesenter AS

Ikke fornøyd

Lege: Tehua Michael Xu Skrevet

Hadde han som fastlege i tre år. De to siste årene ble kvaliteten på hans tjenester dårlig. Liten oppfølging på medisiner og henvisninger måtte purres på. Ba meg om å spise en gang pr dag for det var fantastisk og jeg kom til å gå ned i vekt. Helt uhørt. Virket som at han ikke hadde helt kontroll og hadde for mange pasienter. Legesenteret bar preg av kaos og mangelfulle rutiner.

Samvittighetsfull, vennlig og løsningsorientert

Lege: Inge Marshall Trangsrud Skrevet

Er alltid vennlig, imøtekommende, samvittighetsfull og løsningsorientert. Tar seg tid. Henviser videre når det er nødvendig. Purrer når ting tar tid. Ringer etter henvendelser på Helse-Norge, selv sent om kvelden. Kan ikke forvente mer av en fastlege. Han gjør det han kan👍

Veldig flink

Lege: Tehua Michael Xu Skrevet

Veldig fornøyd med min fastlege. Opplever at han bryr seg, tar seg tid, lytter, undersøker og gir god oppfølging.

Tålmodig

Lege: Endre Balazs Skrevet

Utmerket fastlege! God lytter, kompetent, og gir grundig oppfølging. Dette til tross utålmodige pasienter. Anbefales på det sterkeste!

Stille og kald

Lege: Tehua Michael Xu Skrevet

Jeg var hos Dr. Xu etter jeg hadde vært syk i 1 uke. Han sa såvidt Hei når jeg kom inn og spurte nesten ingen spørsmål. Følte meg ikke sett eller hørt som pasient hos han. Jeg hadde Crp på 7 og fikk bare utskrevet antibiotika uten noe spesifikk diagnose eller særlig kommunikasjon.