Stortorget Legesenter

Telefonnummer62 53 82 0062 53 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torggata 83 2317 Hamar

Siste vurderinger av Stortorget Legesenter

Utrolig behagelig og flink lege

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Man føler seg tatt vare på hos Dr. Lohan! Vært innom der pga. Noen tester osv en del ganger nå, og hver gang så er det den samme blide trofaste legen der. Han tar seg tid til å forklare deg grundig om forskjellig ting og man forlater alltid kontoret på en behagelig og trygg måte. Anbefaler på det sterkeste!

Trygg, nøye og kunskapsrik

Lege: Samara Ahmad Lohan Skrevet

Trygg lege som tar på alvor , med tett oppfølging. En veldig hyggelig og sympatisk person. Anbefales !

Flink og seriøs

Lege: Samara Ahmad Lohan Skrevet

Samara gir inntrykk av å være kunnskapsrik og trygg, selv om hun er relativt ung og ny som fastlege. Hun er sympatisk og tar deg på alvor.

Uforberedt og uengasjert

Lege: Emma Rudneva Skrevet

Hun har ikke satt seg inn i årsaken til at pasienten kommer. Sitter med ryggen til og skriver på PC og generelt uengasjert.

Vennlig, lyttende og dyktig i sitt arbeid

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med Shahid Ahmad Lohan. Jeg føler meg godt tatt vare på. Etter en dramatisk helg med øyeproblemer og akutt svimmelhet var det en lege som grundig sjekket meg og forklarte . Var lettet og glad da jeg forlot kontoret. Slik skal det være når man går til legen!