Stortorget Legesenter

Tlf: 62 53 82 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Stortorget Legesenter

Flink og seriøs

Lege: Samara Ahmad Lohan Skrevet

Samara gir inntrykk av å være kunnskapsrik og trygg, selv om hun er relativt ung og ny som fastlege. Hun er sympatisk og tar deg på alvor.

Uforberedt og uengasjert

Lege: Emma Rudneva Skrevet

Hun har ikke satt seg inn i årsaken til at pasienten kommer. Sitter med ryggen til og skriver på PC og generelt uengasjert.

Vennlig, lyttende og dyktig i sitt arbeid

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med Shahid Ahmad Lohan. Jeg føler meg godt tatt vare på. Etter en dramatisk helg med øyeproblemer og akutt svimmelhet var det en lege som grundig sjekket meg og forklarte . Var lettet og glad da jeg forlot kontoret. Slik skal det være når man går til legen!

Uengasjert,kald og fraværende.

Lege: Emma Rudneva Skrevet

Vært her 2 ganger nå med min gravide samboer og aldri mer!Helt uengasjert,sitter med ryggen til og spør engang ikke hvordan hun har det!Ingen,prøver,tester etc. Dårlig språk i tillegg.
Aldri mer!

Frekk og ubehagelig lege

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Da han kommer for og hente meg inn til legetimen min, begynner han og kjefte på meg fordi jeg hadde gjeld til legesentret som ikke var betalt. Han ordla seg i en svært uhøflig tone om at egentlig skulle jeg ikke fått time overhodet.. Jeg har tidligere forklart at jeg har sosialstønad og får bare betalt når jeg får utbetaling. Jeg var svært syk og trengte virkelig den timen. Han sa at visst jeg skulle få hjelp av han måtte jeg betale for timen, og dette gjentok han flere ganger i en skarp tone før jeg fikk slippe inn på kontoret. Det siste han sa før jeg forlot kontoret igjen var at jeg måtte betale for timen, noe jeg gjorde. Jeg er i en svært vanskelig livssituasjon, og oppførselen hans gjorde at jeg ble svært lei meg. Sånn skal ikke en lege oppføre seg. Har byttet fastlege.