Stortorget Legesenter

Telefonnummer62 53 82 0062 53 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torggata 83 2317 Hamar

Siste vurderinger av Stortorget Legesenter

Ikke legen for meg

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Avbryter deg og er ikke spesielt god til å lytte. For meg som har en psykisk diagnose som gjør det vanskelig å åpne seg, så gjør dette det vanskelig å få den hjelpen man trenger. Siste legetime hos ham endte med at jeg måtte betale for ingenting føler jeg. Han er også svært opptatt av når det skal betales. Jeg har alltid betalt for meg. Men har ved et par tilfeller valgt faktura. Da har jeg opplevd at han ringer kun for å høre om fakturaen er blitt betalt. Før den i det hele tatt forfaller. Det synes jeg er ekstremt spesielt. Og oppleves belastende hvis man allerede sliter med økonomien og skam rundt det.

Husker deg, alltid hyggelig og tar deg seriøst.

Lege: Qasim Afzal Skrevet

Han kommer alltid og møter deg i døra, tar deg i hånda og ønsker deg velkommen. Han er dyktig, og sjekker alltid ting nøye. Hvis noe er kjipt, psykisk eller fysisk, blir man tatt seriøst. Han er lett å prate med. Glimt i øyet. Jeg er veldig fornøyd!

Blid og bruker god tid

Lege: Qasim Afzal Skrevet

Virker forståelsesfull. Bruker god tid. Har gode erfaringer. Bruke legeskjønn. Tar ikke for mange blodprøver.

Udugelig og uforskammet lege

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Han undersøkte meg aldri når jeg hadde time hos han. Han bare lyttet til mine beskrivelser. Jeg tok ikke blodtrykk og puls en gang.

Jeg ble syk mens jeg var på ferie i utlandet. Jeg var innlagt på sykehus og hadde bekreftelse om innleggelse. Når jeg kom tilbake til Norge, ba jeg han å skrive sykemelding for meg. Han nektet å gjøre dette fordi jeg ikke kom i konsultasjon hos han. Jeg svarte at jeg ikke kunne komme hos han fordi jeg var i utlandet (2000 km borte). Jeg kunne ikke komme i Norge bare for at han så jeg var syk. Han nektet uansett å skrive sykemelding.

Når jeg ringte å forklare min situasjon til legesekretæren, svarte hun at hun ikke har tid til å høre på meg eller hjelper meg. Hun nektet også å la meg snakke med legen.

Likegyldig

Lege: Qasim Afzal Skrevet

Bare jatter med, hører ikke etter - ikke no egentlig hjelp å få... 2 mnd. ventetid på en gastroskopi som visstnok hastet pga. bakterier i blodet???