Stortorget Legesenter

Torggata 83 2317 Hamar

Siste vurderinger av Stortorget Legesenter

Veldig påkoblet og har god oversikt

Lege: Samara Ahmad Lohan Skrevet

God oversikt, tar pasient på alvor, toner seg inn på barn og ufarliggjør situasjonen og fremstår trygg i rollen.

Ingen personlig kontakt eller opplevelse

Lege: Emma Rudneva Skrevet

En helt ok lege som dessverre ødelegger helhetsinntrykket og setter kompetansen på prøve med sin mindre gode evne for forståelse og kommunikasjon. Viser liten interesse for pasienten, er ikke opptatt av menneske og er veldig styrt av pcen og systemene.
I tillegg er legen dessverre for ofte borte, samt at ventetiden til avtalt tid er katastrofalt dårlig og avviker fra oppsatt tid.
Alt i alt en dårlig opplevelse og dårlig oppfølging.

Tilbake etter 2 års fravær.

Lege: Emma Rudneva Skrevet

Min lege er tilbake etter 2 års fravær.
Etter å ha vært en kasteball mellom diverse vikarer og andre for meg ukjente leger ble jeg endelig tatt på alvor.
Ble rekvirert øyeblikkelig hjelp og er allerede på bedringens vei.
Bestemt lege som handler når det er alvor.
Ganske autoritær og lite koseprat.

Kan virke kort og stresset, men veldig flink.

Lege: Qasim Afzal Skrevet

Jeg har vært til Afzal med psykiske og fysiske plager. Noen som er veldig pinlige.
Han er alltid flink til å høre etter, og tar alt seriøst. Om han ikke vet noe, så sier han dette. Og finner ut av det der og da.
Han har henvist meg videre fleste ganger. Til spesialister, og instutisjoner. Fikk meg innlagt på kort varsel.
Jeg var nervøs når gamle legen min pensjonerte seg, men Quasim er en veldig dyktig og flink lege.

Har valgt feil fastlege.

Lege: Qasim Afzal Skrevet

Legen jatter med uten å lytte til det jeg sier. Han er aldri forberedt til timer og vet ikke hvorfor jeg er der. Han sitter en del på mobilen istedet for å lytte til meg når jeg snakker. Han skriver ikke ut viktige medikamenter når han skal hvilket har skapt mye problemer for meg.