Stortorget Legesenter

Telefonnummer62 53 82 0062 53 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torggata 83 2317 Hamar

Siste vurderinger av Stortorget Legesenter

Udugelig og uforskammet lege

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Han undersøkte meg aldri når jeg hadde time hos han. Han bare lyttet til mine beskrivelser. Jeg tok ikke blodtrykk og puls en gang.

Jeg ble syk mens jeg var på ferie i utlandet. Jeg var innlagt på sykehus og hadde bekreftelse om innleggelse. Når jeg kom tilbake til Norge, ba jeg han å skrive sykemelding for meg. Han nektet å gjøre dette fordi jeg ikke kom i konsultasjon hos han. Jeg svarte at jeg ikke kunne komme hos han fordi jeg var i utlandet (2000 km borte). Jeg kunne ikke komme i Norge bare for at han så jeg var syk. Han nektet uansett å skrive sykemelding.

Når jeg ringte å forklare min situasjon til legesekretæren, svarte hun at hun ikke har tid til å høre på meg eller hjelper meg. Hun nektet også å la meg snakke med legen.

Likegyldig

Lege: Qasim Afzal Skrevet

Bare jatter med, hører ikke etter - ikke no egentlig hjelp å få... 2 mnd. ventetid på en gastroskopi som visstnok hastet pga. bakterier i blodet???

Flink

Lege: Samara Ahmad Lohan Skrevet

Samara er alltid imøtekommende og tar pasientene sine på alvor. Hun er ung, men virker likevel erfaren.

Utrolig behagelig og flink lege

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Man føler seg tatt vare på hos Dr. Lohan! Vært innom der pga. Noen tester osv en del ganger nå, og hver gang så er det den samme blide trofaste legen der. Han tar seg tid til å forklare deg grundig om forskjellig ting og man forlater alltid kontoret på en behagelig og trygg måte. Anbefaler på det sterkeste!

Trygg, nøye og kunskapsrik

Lege: Samara Ahmad Lohan Skrevet

Trygg lege som tar på alvor , med tett oppfølging. En veldig hyggelig og sympatisk person. Anbefales !