Stortorget Legesenter

Torggata 83 2317 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Stortorget Legesenter

Tar pasienten på alvor

Lege: Celinda Almaas Skrevet

Jeg synes at Dr.Almaas er sympatisk, og tar pasienten på alvor.
Hun svarer raskt på skriftlige henvendelser, og bruker tiden pasienten trenger.

Imøtekommende og flink

Lege: Celinda Almaas Skrevet

Celinda er en utrolig flink lege. Alltid trivling å komme på time hos henne. Hun lytter og tar seg tid til deg. Jeg har følt meg veldig i varetatt når jeg har gått hos henne og vil anbefale henne til alle!

Trygg og hjelpsom

Lege: Qasim Afzal Skrevet

Veldig fornøyd med Qasim. Han henviser deg videre om det er nødvendig. Fått god hjelp hele veien. Absolutt ingenting å utsette. Han lytter til deg, og han er åpen for å diskutere det du evt måtte ha på hjertet. Kunne ikke fått bedre fastlege.

Hyggelig og grei hvis du har vanlige sykdommer

Lege: Qasim Afzal Skrevet

Jeg var fornøyd i starten, han lyttet og hjalp meg. Men da jeg begynte å få symptomer på kroniske sykdommer som var vanskelige å finne ut av, måtte jeg bytte lege.
Han var avvisende mot å forsøke å finne ut hva det var. Sa om den sykdommen jeg lurte på om jeg hadde at "det er ikke noen vits å få en diagnose, fordi det ikke fins noen behandling". Det viste seg at jeg hadde den sykdommen, og jeg får nå behandling som virker, fra en spesialist som jeg måtte til en annen fastlege for å få henvisning til. Han forstår ikke hvor viktig det er å få riktig diagnose, uansett om det finnes behandling eller ikke. Han virket også litt nedlatende og sa om mye at det var "normalt" selv om det ikke var det. Siden dette påvirket min arbeidsevne, burde han skjønt hvor viktig det var.

Han møter sikkert mange som klager på ting som ikke er sykdom, men han tok feil i mitt tilfelle når det gjelder å skille de som faktisk har kronisk sykdom og ikke.

Beste legen jeg har hatt hittil

Lege: Fatima Hanbali Khan Skrevet

Har hatt endel fastleger og jeg føler at hun er den absolutt beste. Tar seg god tid til deg og lytter. Hun er dessuten veldig forståelsesfull og utrolig trivelig å prate med.

Det tar dessverre en god stund før en blir ropt opp og en må beregne noen dager før en får time men dette går forsåvidt mest på mye trafikk og mange pasienter.