Stortorget Legesenter

Torggata 83 2317 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Stortorget Legesenter

Imøtekommende og villig til å hjelpe

Lege: Celinda Almaas Skrevet

Jeg fikk Celinda da min lege sluttet. FOR en oppgradering.
Hun er alltid blid, vil VIRKELIG hjelpe deg og har humor.
Hun har også hjulpet meg med det ene barnet mitt, og hun var helt ærlig om at hun heller burde la spesialister hjelpe meg videre.
Veldig lav terskel for å ta opp ting.

Håper hun aldri slutter på Stortorget.

Byttet umiddelbart

Lege: Fatima Hanbali Khan Skrevet

Jeg har IKKE møtt fastlegen, så dette går kun på resepsjonistene på legesenteret. De gjorde opplevelsen min der når jeg kontaktet de så dårlig at jeg faktisk byttet legesenter. Veldig overlegne og frekke jenter som jobber der. Blir snakket ned til om du spør om noe og det er rett og slett ubehagelig å ringe for å spørre om time etc. basert på dette anbefaler jeg ikke i det hele tatt. Man skal føle seg litt mer ivaretatt som pasient. Når man tar kontakt med legesenter er man som regel svekket på en eller annen måte, og da passer det seg ikke at de ansatte er ekle mot deg.

Beste fastlegen jeg noensinne har hatt

Lege: Celinda Almaas Skrevet

Veldig god fastlege, hører alltid godt på hva jeg forteller - og hjelper meg videre med det. Veldig åpen for å ta de prøvene som må tas, og nøler ikke med å skrive en henvisning om det trengs. Veldig imøtekommende og lett å snakke med - hun har endret helsen min til det bedre på ett år, noe min gamle fastlege ikke klarte etter 11 år. Kan anbefale Celinda til alle!

Ikke lyttende eller interessert

Lege: Emma Rudneva Skrevet

Første gang jeg møtte fastlegen, etter kun vært hos vikar tidligere. Hun virket lite interessert i meg og mine problemer, og virket bestemt på at hun visste hvordan ting skulle ordnes, om de i det hele tatt kunne det.
Ble mildt sagt irritert når jeg nevnte et helseproblem jeg har hatt over lengre tid som er svært plagende, og hun svarte med "Det har helt vanlig å oppleve slike plager, og det er ikke noe man kan gjøre med det."

Ellers vanskelig å snakke med på en veiledende og hjelpende måte- Hvis du vet akkurat hva du vil og er bestemt tilbake så kanskje det kan gå? Men absolutt ikke en opplevelse jeg unner noen. Kunne vært bedre på å være lyttende og forstående.
Unødvendig å trekke konklusjoner uten å ha spurt videre spørsmål. Og nedlatende kommentarer om å trenge "barnestørrelse" på ting er unødvendig.

Trivelig lege.

Lege: Fatima Hanbali Khan Skrevet

Fatima Hanbali Khan er en meget hyggelig og seriøs lege.føler at jeg blir tatt på alvor.hun er ganske ung så mangler kanskje noe erfaring som kommer med alderen, men føler absolutt jeg er i trygge hender.og jeg opplever å bli behandlet på en respektfull måte som ikke er en selvfølge med alle leger.kan trygt anbefale Fatima H.Khan.