Ingrid Nyeggen Sommer

Autorisasjon (2008)

Ingrid Nyeggen Sommer er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Ingrid Nyeggen Sommer

Lyttende og har fokus på deg

Følger opp deg som pasient. Gir tilbakemeldinger på prøver etg. Diskuterer hvilke alternativer jeg har mtp behandlinger og medisinering med for- og bakdeler.

Arrogant og usympatisk

Jeg hadde hatt dagevis med hodepine, dårlig søvn og svært hovne ben. Spurte om sykemelding i 2 dager da jeg virkelig var i dårlig form. Hun sa at hvis jeg var så bra at jeg kunne komme til henne, så kunne jeg bare ta en Paracet å gå på jobb. Forsto med en gang at hun ikke likte meg, selv om jeg ikke hadde vært hos henne ofte. De andre legene og helsesøster er hyggelige. Synd at det er så vanskelig å kommunisere med henne og ikke føle seg velkommen.

Dårlig kjemi

Opplever at denne legen har en ovenfra og ned-holdning. Bagatelliserer det meste, og har ikke hjulpet med noen medisinske problemstillinger i den tiden jeg har hatt henne som fastlege. Jeg er en person som går sjeldent til fastlege, så når jeg først oppsøker lege er det viktig å bli møtt på en god måte. Jeg opplever at hennes mangel på faglig tyngde/usikkerhet gjør henne mindre menneskelig og mer maskinell.

De andre som jobber på det legekontoret er veldig hyggelige og yter veldig god service. Den tidligere fastlegen jeg hadde på dette kontoret var også utrolig flink og imøtekommende.

Trygg, effektiv og god kompetanse

Flink lege som tar pasienter på alvor. Imponerende tålmodig med barn. Empatisk, interessert og gir betryggende råd og informasjon. God faglig kompetanse og er flink til å følge opp. Vi føler oss godt ivaretatt.

Lyttende,omsorgsfull

En lege som virkelig bryr seg. Hun tar seg tid til deg,lytter og tar deg på alvor. Hvis hun er usikker på noe,undersøker hun det etter timen å tar kontakt så fort hun har en løsning eller et svar.