Camilla Louise Aag Sjursen

Autorisasjon (2018)

Strandsiden Legesenter AS Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Camilla Louise Aag Sjursen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Camilla Louise Aag Sjursen

Veldig snill og omtenksom. Kunnskapsrik lege!

Utrolig snill og omtenksom og man følte seg veldig ivaretatt av henne. Hun er presis og tar seg tid til pasienten til tross for at jeg kom med mange forespørsler. Blir tatt på alvor med plager.
En veldig god og varm anbefaling fra meg! :D

Trygg, kunnskapsrik og varm

Camilla er en meget kunnskapsfull og trygg lege. Lytter på pasienten, tror på pasienten og gjør det som skal til for å bistå og bidra til bedre helse. Hadde ikke klart meg uten henne!

Vennlig og dyktig

Camilla er den beste fastlegen jeg har hatt! Imøtekomme, vennlig og empatisk, og jeg føler meg alltid tatt på alvor! Føler meg heldig som har fått henne.

Prakteksemplar

Dette er virkelig et prakteksemplar av en fastlege. Hun har all empati i verden, og lytter virkelig til alle problemer enten de er store eller små. Man føler seg godt ivaretatt, og man føler ikke at det er noe hastverk. Hun henviser når det er behov, og hun oppfølger når det foreligger. Virkerlig en super fastlege.

Upålitelig

Jeg sliter med å bli tatt seriøst og få satt opp time. I tillegg har det skjedd to ganger at hun har sagt et tidspunkt jeg skulle møte til oppfølgende time, men når jeg møter opp viser det seg at hun har glemt å sette opp timen, og derfor ikke har tid til meg. Selve legesenteret, Strandsiden legesenter, oppleves som useriøst med sure og lite hjelpsomme sekretærer som sitter i skranken.