Karl Jakob Evensen

Autorisasjon (2006)

Karl Jakob Evensen er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Karl Jakob Evensen

Beste legen jeg har hatt

Meget fornøyd med min fastlege. Han tar seg god tid og lytter til det jeg har å si. Meget fornøyd :)

Fantastisk lege

Kunne ikke hat en bedre lege. Stoler 100% på han å han gjør alltid alt for at jeg skal ha det bra. Flink til å hennvise videre og flink med barn. Kunne ikke hat en bedre lege. Lite ventetid og tar seg tid når jeg har time.
Di i respajonen har en god del å lære. Lite smilende, lang tlf kø, som regel små sure og virker ikke så gla ut i jobben sin.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg får alltid følelsen av at han har god tid. Jeg føler han tar meg på alvor og han er opptatt av min opplevelse av situasjonen. Jeg opplever ham som grundig. Jeg liker at han tegner og forklarer.

Den beste legen jeg har hatt

Evensen er som nevnt ovenfor ryddig, sympatisk, rolig og avbalansert. Jeg har gått til Evensen i flere år, og kunne ikke tenkt meg og bytte lege. Man føler seg trygg og sett hos Evensen. Følger pasientene godt opp. En lege som virkelig anbefales!

Sympatisk lege

Evensen er korrekt, behagelig, ryddig og sympatisk. Han er grundig der det er nødvendig, og gir god informasjon. Han er sjelden forsinket, og det er ikke lang ventetid for å få time til vanlig sjekk.
Er også flink til å snakke med barn.