Helene Brown Samuelsen

Autorisasjon (2018)

Helene Brown Samuelsen er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Helene Brown Samuelsen

Kunnskapsrik og varm

Jeg har hatt mye forskjellige erfaringer med tidligere fastleger. Helene er ei jente som kun utstråler varme og kunnskap. Hun er en trygg person å prate med, og man føler ikke at man hele tiden har dårlig tid - som man har hatt med de andre. Utrolig hjelpsom da jeg kom i en ubehagelig livssituasjon, og var veldig god å prate med. Har ingenting negativt å si om Helene.

Super lege!

Synes Helene er utrolig dyktig. Tar seg tid til å lytte, og i tillegg tar meg som mor på alvor når det gjelder mine barns sykdom. Glad jeg og barna har fått henne som lege.

Anbefaler!

Helene ser deg, lytter til deg og har tid til deg. Det er alltid betryggende å spørre ho om ting og tang og ha ein god dialog. Det at ho er ung er veldig positivt for meg, ho har driven i seg, som mange andre leger mangler. Veldig glad for at eg har Helene som fastlege! 10/10 😊

Gruet meg til legetimen

Jeg hadde Samuelsen som lege. Hun viste ikke medfølelse, var kronglete å snakke med, og gjorde ikke mer enn hun absolutt måtte - og dette med en dårlig holdning. De tingene jeg trengte legen min til å hjelpe meg med, ble vanskelige å få hjelp til, grunnet hennes åpenbare irritasjon i vårt samarbeid. Jeg gledet meg til månedsskifte da jeg kunne bytte lege, og faktisk få den hjelpen jeg opprinnelig trengte.

Trygg og ivaretatt

En lege som lytter til pasienten og er grundig. Hun er veldig hyggelig å prate med. Jeg er veldig fornøyd med Helene som lege.