Cathrine Fossen

Autorisasjon (2005)

Cathrine Fossen er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Cathrine Fossen

Arrogant og lite forståelsesfull

Dette er ikke bra. Utstråler uinteresse og er arrogant og virker uinterresert. Føler at jeg ikke blir tatt seriøst og har ikke kontroll over hva som er gjort og ikke gjort. Brukte nesten et år på å få skrevet en henvisning og denne legen skal jeg ALDRI til igjen. Hold dere langt unna denne legen!

Uprofesjonell og inntrykk av inkompetanse

Var hos henne rett etter en vanskelig fødsel. Verste underlivsundersøkelsen jeg noengang har hatt, svært smertefull, og dette spesielt fødselen.

Hadde tydelig sopp på brystvortene som var svært smertefult, men legen nektet å undersøke dette (det var såvidt hun så på meg, og sa bare jeg skulle bruke krem).

Var hos henne kun to ganger før jeg skifta lege, så dårlig synes jeg hun var. Følte ikke hun hørte etter hva jeg sa eller tok meg på alvor.

Ellers er det knøtt umulig å komme gjennom på telefonen til legesenteret.

Streng og nedlatende

Lite trivelig og vanskelig å snakke med, selv for helt "vanlig" legetime. Ikke noen jeg kan se for meg å ta opp vanskelige tema med. Første time var jeg forsinket og maks stressa da jeg kom brasende inn døra helt andpusten, noe jeg fortalte henne. Det første hun gjorde var å måle blodtrykket mitt, som var høyt. Jeg har lavt blodtrykk, om jeg bare får sitte i ro 10 minutter i forkant slik det er meningen.

Kontoret ligger sentralt i Sandnes sentrum, men har ingen egne parkeringsplasser.

Vœrste legen jeg har hatt

Lytter ikke til det du sier og avbryter mens du forteller, med en konklusjon. Sender henvisninger med gal informasjon på grunn av dette. Jeg og min kone er lesbike og det skriver hun i alle henvisninger, som om en Øre nese hals doktor trenger å vite det. Hun henviser deg dit hun vil, uten å spørre hva vi ønsker, det er jo tross alt fritt sykehus valg i Norge. Gynokologisk undersøkelse jeg tok der var den vondeste og røffeste jeg noen sinne har hatt, og jeg har hatt mange! Tårene stod i øynene mine. Det er ittillegg håpløst og komme i kontakt med legesenteret. IKKE VELG DENNE LEGEN!

Fantastisk lege.

Første møte med legen var en akuttime, jeg var veldig dårlig psykisk. Jeg ble møtt med forståelse i resepsjonen, og legen var veldig god. Hun var trygg, bestemt og omsorgsfull.
Gull verdt når behandleren min på sykehuset var borte.