Laila Frette

Autorisasjon (1998)

Hillevågsdoktoren AS Telefonnummer51 90 69 0051 90 69 ...
Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Laila Frette er en av 133 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Laila Frette

DYKTIG OG HYGGELIG

Laila har vært min fastlege i mange år. Hun er en veldig flink lege og hyggelig person.Anbefales på det varmeste.

Føler meg trygg

Tar meg på alvor og føler jeg får god hjelp. Veldig fornøyd med å ha henne som fastlege og glad sønnen min også blir fulgt opp av Frette.

Kunnskapsrik

Laila har vært min fastlege i over 20 år. Hun er veldig løsningsorientert og kunnskapsrik. Jeg har alltid hatt full tillit til at hun har full kontroll på min helse. Kan anbefale Laila på det varmeste.

The best doctor I have ever had.

I am going to write this in English because some people just don´t read Norwegian yet. I do read/speak Norwegian now but I didn´t understand much when I first moved here and was worried about understanding and being understood. No worries there, this doctor speaks perfect English! Laila Frette is a great doctor. She is very understanding, very knowledgable, and a sympathetic listener. If she doesn´t know something, she finds the answer, though that has rarely ever been the case. I never feel rushed. I always feel understood. Highly recommended.

Fantastisk dyktig og engasjert lege

En seriøs og dyktig lege som lytter på hva du har å si med enormt fokus, tar deg på alvor og som deretter går grundig fram for å finne løsningen.
Maken til engasjement, service, dyktighet, kunnskap og ønske om å hjelpe deg som pasient er helt utrolig, nesten uvirkelig.
Dette er en lege som virkelig setter standarden for hva andre leger burde strebe etter å bli.