Hillevågsdoktoren AS

Gartnerveien 15 4016 Stavanger

Siste vurderinger av Hillevågsdoktoren AS

Travel

Lege: Jorunn Irene Handeland Skrevet

Vil kjenne meg trygg på at legen har kompetanse og evne til å se meg som pasient. Gikk til denne legen i mange år og hadde flere uheldige episoder. Mistet tilliten og byttet lege.

Tommel opp!

Lege: Erik Jesman Pedersen Skrevet

Fantastisk god lege. Han lytter og gir masse råd og tips. Slike lege skulle det vært mer av. Kan gi nin varmeste anbefaling

«Fast»lege

Lege: Jorunn Irene Handeland Skrevet

En fastlege som ALDRI er tilstede så du må regne med å gå til vikar. De få gangene hun er tilstede så er hun supertravel og har ikke tid til å høre etter. Føler IKKE jeg blir tatt på alvor og har flere ganger måttet gå privat i etterkant. Skandale, spør du meg!
Styr unna!!

Imøtekommende og seriøs

Lege: Lis Verner Hansen Skrevet

Lis har alltid tatt meg alvorlig når jeg kommer inn med problemer. Har hatt henne siden jeg var barn og alltid vært fornøyd. Hun har behandlet og sjekket meg grundig og jenvlig under kyssesyke, anemi og hjalp med også med å komme inn i psykriatiske helsetjenester.
Alltid fått legetime i løpet av akseptabel tid og føler jeg blir møtt av en person som bryr seg. Hun er ofte rask og oppfatter symptomer man kommer med. Hun viser tillit til pasientene sine.
Anbefales på det varmeste.

Så som så..

Lege: Erik Jesman Pedersen Skrevet

Hatt han som min fastlege i en årrekke. Kan mye, flink på kommunikasjonsbiten. Men kan lett hisse seg opp dersom man ikke følger hans bilde til punkt og prikke. Tar også litt lang tid for han å ta seg av beskjeder og er en lege som er vanskelig å få tak i. Helsesekretærene på stedet kan både være vanskelige å forstå, og lite imøtekommende. Sitter igjen med en følelse av at dette er en mann som setter politisk korrekthet høyt, og har trynefaktor. Han har også studert homeopati. Som da kan medføre at han tenker alternativt. Noe som i mitt hodet blir litt som å ha en hippie som lege.

Anbefales om man skulle slite psykisk, da det virker som han er flink til å finne de rette løsningen for folk som sliter med depresjoner. Dette tar selvsagt sin tid, men han finne nesten alltid en god løsning.