Hillevågsdoktoren AS

Gartnerveien 15 4016 Stavanger

Siste vurderinger av Hillevågsdoktoren AS

Kunnskapsrik

Lege: Laila Frette Skrevet

Laila har vært min fastlege i over 20 år. Hun er veldig løsningsorientert og kunnskapsrik. Jeg har alltid hatt full tillit til at hun har full kontroll på min helse. Kan anbefale Laila på det varmeste.

Beste lege jeg har hatt

Lege: Erik Jesman Pedersen Skrevet

En lege som hører på deg og setter seg godt inn i pasientens problemer. Er også homøopat og tenker gjerne litt utenfor boksen.
Kjempefornøyd med han som fastlege

Trygg og grei

Lege: Stinus Ancher Pedersen Skrevet

Jeg føler meg hørt og forstått. Han er trygg og grei og jeg har ærlig talt ikke hatt bedre lege. Anbefales!

Fornøyd pasient

Lege: Stinus Ancher Pedersen Skrevet

Etter bare 2 besøk fikk jeg svar på alt som plagget meg i de siste årene. I tillegg snakker han veldig tydelig og det var ingen problem med kommunikasjon. Det er utrolig viktig fordi jeg hadde store problemer for å forstå min siste fastlege som var også dansk (jeg er polsk).

Uinteressert, ikke tillitsfull, søker ikke løsninger

Lege: Stinus Ancher Pedersen Skrevet

Dette er IKKE legen for deg som har en sammensatt sykdomsbilde. Legen bruker ikke tid på diskusjoner for å løse pasientens problem. Viser også liten interesse for å henvise videre til legespesialister når det behøves. Dårlig til å lese tilsendte epikriser, og følger ikke avtaler som er gitt til pasienten. STYR UNNA!!