Hillevågsdoktoren AS

Gartnerveien 15 4016 Stavanger

Siste vurderinger av Hillevågsdoktoren AS

Empatisk og omsorgsfull

Lege: Stinus Ancher Pedersen Skrevet

Vært hos han et par ganger pga akutt time. Tar seg god tid og er grundig. Ser deg og hører på deg. Empatisk. På grunn av dette har jeg satt meg på venteliste hos han.

Fantastisk dyktig og engasjert lege

Lege: Laila Frette Skrevet

En seriøs og dyktig lege som lytter på hva du har å si med enormt fokus, tar deg på alvor og som deretter går grundig fram for å finne løsningen.
Maken til engasjement, service, dyktighet, kunnskap og ønske om å hjelpe deg som pasient er helt utrolig, nesten uvirkelig.
Dette er en lege som virkelig setter standarden for hva andre leger burde strebe etter å bli.

Dårlig undersøkelse

Lege: Stinus Ancher Pedersen Skrevet

Legen var veldig kjapp til å sende meg ut uten å undersøke skikkelig tingene som burde blitt undersøkt ved en slik henvendelse. Bortkastet legebesøk, jeg måtte selv presse gjennom om hva som skal sjekkes med en lege som virket lite interessert i problemet mitt. Det er vel lege som skal komme aktivt med forslag om hva som skal sjekkes og ikke pasienten?
Kan ikke si at dette var verken produktivt eller bra besøk, jeg kom ut uten å vite om jeg burde kanskje heller gått til Legevakten eller bestilt ny time. Denne legen kan bli bedre på å faktisk ta pasientene seriøst og holde seg til rutinene for undersøkelser. Dvs. hvis noen kommer å beskriver en viss type problemer så burde legen da undersøkt visse typer ting for å være sikker på at pasienten ikke går ut uten noen ordentlig form for undersøkelse. Å være lege er et edelt yrke som jeg har stor respekt for, men det settes også krav til kvalitet. Kvaliteten på undersøkelsen hos denne legen var laber, dessverre. Jeg gikk ut av kontoret og følte som om hele besøket var bortkastet tid med spørsmål til meg selv om jeg skal gå til legevakten eller bestille ny time hos en annen lege for jeg vet ikke om jeg trenger medisiner for å bli bedre eller ikke.

Erfaren og løsningsorientert

Lege: Laila Frette Skrevet

Laila har bred erfaring og kan mye om mye. Hun er svært løsningsorientert i sin tilnærming, noe som gjør at jeg alltid går ut derifra med svar og en plan for «veien videre».

Mer enn bare en lege

Lege: Lis Verner Hansen Skrevet

Lis er en lege som forstår, lytter og har høy vurderingsevne! Lis kan være den som får litt tårer hvis det blir rørende episoder. Hu kommer med oppløftende ord og tar alt seriøst! Faglig oppdatert og ekstremt dyktig!
Jeg er heldig som har LIs som FL!
Takk!