Hillevågsdoktoren AS

Gartnerveien 15 4016 Stavanger

Siste vurderinger av Hillevågsdoktoren AS

Mer enn bare en lege

Lege: Lis Verner Hansen Skrevet

Lis er en lege som forstår, lytter og har høy vurderingsevne! Lis kan være den som får litt tårer hvis det blir rørende episoder. Hu kommer med oppløftende ord og tar alt seriøst! Faglig oppdatert og ekstremt dyktig!
Jeg er heldig som har LIs som FL!
Takk!

Travel

Lege: Jorunn Irene Handeland Skrevet

Vil kjenne meg trygg på at legen har kompetanse og evne til å se meg som pasient. Gikk til denne legen i mange år og hadde flere uheldige episoder. Mistet tilliten og byttet lege.

Tommel opp!

Lege: Erik Jesman Pedersen Skrevet

Fantastisk god lege. Han lytter og gir masse råd og tips. Slike lege skulle det vært mer av. Kan gi nin varmeste anbefaling

«Fast»lege

Lege: Jorunn Irene Handeland Skrevet

En fastlege som ALDRI er tilstede så du må regne med å gå til vikar. De få gangene hun er tilstede så er hun supertravel og har ikke tid til å høre etter. Føler IKKE jeg blir tatt på alvor og har flere ganger måttet gå privat i etterkant. Skandale, spør du meg!
Styr unna!!

Imøtekommende og seriøs

Lege: Lis Verner Hansen Skrevet

Lis har alltid tatt meg alvorlig når jeg kommer inn med problemer. Har hatt henne siden jeg var barn og alltid vært fornøyd. Hun har behandlet og sjekket meg grundig og jenvlig under kyssesyke, anemi og hjalp med også med å komme inn i psykriatiske helsetjenester.
Alltid fått legetime i løpet av akseptabel tid og føler jeg blir møtt av en person som bryr seg. Hun er ofte rask og oppfatter symptomer man kommer med. Hun viser tillit til pasientene sine.
Anbefales på det varmeste.