Assim Abdullah
Mann, 46 år
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Jeg har aldri møtt en fastlege som er så betryggende og genuint opptatt av å hjelpe som Assim. Ingen spørsmål er for dumme, og han møter alltid bekymringene mine med forståelse og respekt.
Han er svært tilgjengelig og svarer raskt på HelseNorge-meldinger, noe som gir en stor trygghet i hverdagen.
Uten støtten hans hadde jeg nok møtt veggen, men med hans veiledning, kunnskap og viljestyrke har vi kommet i mål sammen. Det betyr utrolig mye å ha en fastlege som virkelig lytter og følger opp.
Assim liker ikke når en stiller spm til hva som blir riktig når behandling ikke virker og snakker da nedlatende.
Føler som en ikke kommer noen vei og gruer meg til timene da jeg vet jeg må tåle en dårlig holdning gitt med et smil. Føles veldig falskt. Blir ubehagelig.
Legen er hyggelig, men står på sitt og ignorerer det pasienten sier. Er en av legene som overforbruker sekkeposten stress og angst.
Møtte Assim første gang for noen år siden, da han hadde fått delelister med min fastlege Helga. Siden den gang har jeg følt meg veldig godt ivaretatt, og opplever at han er en fastlege som er genuint interessert i problemstillingene jeg har med til legetimen.
Han fremstår svært kunnskapsrik, med god formidlingsevne og kan til og med slå av en vits og litt latter, som kan lette på stemningen og danner grunnlaget for en god relasjon som lege-pasient.
Opplever han også som svært tilgjengelig, både på legekontoret, i Helsenorge og over telefon. Stort pluss!
Asim snakker flytende norsk, og forstår min nordnorske dialekt uten problemer. Han er kunnskapsrik, og er ikke redd for å rekvirere prøver eller henvise videre til spesialist når det trengs. Veldig praktisk at legekontoret har laboratorium. Asim har vært min fastlege i ca 8 år. Jeg er strålende fornøyd, anbefales!
Vis flere...