Assim Abdullah

Autorisasjon (2014)

Assim Abdullah er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Assim Abdullah

Ekstremt empatisk, lyttende og forståelsesfull

En fantastisk bra fastlege. Var svært uheldig med min tidligere lege, så var nervøs for å bytte. Angrer ikke et sekund. Assim tar meg på alvor, får meg til å føle meg så sett og hørt. Han følger opp plagene man beskriver, ringer for å følge opp hvordan man har det og tar seg virkelig tid til deg. Han er rolig og forståelsesfull. Beste fastlegen jeg har hatt.

Faglig sterk og omsorgsfull

Svært dyktig fastlege som ser pasientens behov. Setter av god tid og forklarer på en god måte. Opplever aldri at han har hastverk. Jeg er veldig fornøyd med han som min fastlege for andre året på rad. Anbefales på det sterkeste.

Veldig dyktig, omtenksom og forståelsesfull

Han er den beste og flinkeste legen, jeg har møtt. Han tar seg god tid til å lytte på deg, samtidig prøver å finne løsning for deg. Det gjelder ikke bare generelt forskjølelse men eventuelt om din psykisk helse. Han sender deg videre for å kartlegge dine problemer og eventuelt å finne løsninger og for at du blir tatt alvor på :-)

Min fastlege og han deler pasientlister og det mener er at han er alltid til å hjelpe deg.

Han ringer deg og spør om det går bra med deg for å følge deg godt på :-)

Beste lege og beste person som alltid setter pasienten sin først :-)

Hyggelig og faglig flink

Har vært så heldige å ha Assim som vikar når min vanlige lege har vært borte. Han oppleves faglig flink, og hadde oversikt over min journal. Vennlig og omtenksom.