Hira Aftab

Autorisasjon (2015)

Elavit Legesenter Telefonnummer67 90 07 1967 90 07 ...
Solheimveien 30 1461 Lørenskog
Hira Aftab er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Hira Aftab

Fantastisk lege

Fantastisk lege som egentlig lytter til deg og setter inn nødvendige tiltak fortløpende. Dette er fordi hun er et godt menneske og ser hele deg som et menneske istedenfor kun en pasient.
Hira anbefales sterkt som en fastlege!

Trygg og en fantastisk lege

Hira er en helt fantastisk lege. Hu har alltid tid til deg og ser hele deg. Hu har hjelpt meg gjennom tuffe perioder och jeg har kunnet ringe hu uansett om jeg bare har noe jeg trenger svar på eller om jeg har måttet komme in på lege kontoret. Hu har varit min trygghet i mange situationer.

Trygg og kunnskapsrik❤️

Beste legen har jeg fått. Hun følger meg opp 100% . Har hatt det tøft med mye sykdom noen år , og hun er der for meg hele tiden.Ringer meg på kvelden hvis prøvene mine viser forandring 😃Kan ikke få fullrost henne nok . Verdens beste 🤩❤️

Våken og empatisk

Dette er den beste legen jeg noen gang har hatt, rolig, lyttende, kunnskapsrik og faglig tillitsvekkende - men likevel en ydmyk holdning. Altså ikke en arrogant overkjørende type, hun er bare trygg. Tror hun har temmelig mye å gjøre, men du opplever ikke at hun stresser for å forkorte timen etc. Er også trygg og varm i møte med barna

Veldig fornøyd

Jeg er så sykt fornøyd med Hira. Hun er uten tvil den beste fastlegen jeg har varit borte i. I tilegg så er damene i resepsjonen veldig hjelpsomme og de er veldig flinke med å ta prøver på barn.