Anders Edin Hoel

Autorisasjon (2017)

Nordlandet legesenter Telefonnummer71 58 08 9071 58 08 ...
Nordmørsveien 54 6517 Kristiansund N
Anders Edin Hoel er en av 30 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Anders Edin Hoel

Meget flink og kunnskapsrik

Har vært gjennom mange fastleger i livet, stort sett vært skuffet over lite kunnskap og forståelse, med Anders er det tvert imot! Så forståelsesfull, flink, interessert og ikke minst kunnskapsrik, ikke ofte jeg blir målløs men jeg sliter med å finne ord for hvor fornøyd jeg er med fastlegen min idag. Svært takknemmelig for at jeg fikk en plass på lista hans før den ble full, Anders er en fantastisk fastlege jeg håper å få ha lenge!

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Anders er den beste legen jeg noen sinne har møtt, og jeg har møtt en del oppgjennom årene. Jeg opplever han som imøtekommende, varm, kunnskapsrik og forståelsesfull. Jeg føler nesten jeg mangler ordene som kan beskrive denne flotte mannen. Jeg går alltid ut fra timene med Anders med en god følelse av å bli sett, hørt, respektert og forstått. En utrolig god lege, rett og slett.

Veldig kunnskapsrik og flink lege.

Flink og forklare, forståelsesfull og snill.

Hadde flaks da legesenteret skulle utvide fra 4 leger til 5 leger, så fikk jeg Anders, kunne ikke vært mer fornøyd.

Fantastisk

Jeg har vært sjonglert i helsesystemet hele voksenlivet og aldri blitt tatt på alvor, før jeg møtte Anders.
Han er en fantastisk, kunnskapsrik, betryggende, forståelsesfull, og hyggelig person.
For en person som sliter med mye kronisk, både fysisk og psykisk, så er han den beste jeg har vært hos. Han tar deg på alvor, og gjør seg raskt tilgjengelig om noe akutt skulle dukke opp.
Hadde det ikke vært for alt han har gjort for meg så vet jeg ikke hvor jeg hadde vært akkurat nå.

Meget skuffet

De første gangene jeg møtte legen ok. men så plutselig ut i pandemien, ble jeg plutselig ikke hørt eller sett. å ikke fulgt opp. aldri før følt så lite trygghet og forståelse og støtte,og hjelp fra en lege. føler han ikke setter seg ikke inn i pasienten behov/sykdom. veldig misfornøyd.